batmanbebis

Alla inlägg den 8 maj 2017

Av batmanbebis - 8 maj 2017 21:36

Jag lyckades söva om bebis imorse så vi gick upp klockan sju..woho!
Gav henne gröt till frukost och hon åt..hon har inte gillat den tidigare. Älskling!
En kollega hörde av sig och frågade om jag ville komma och plocka lite barnkläder.
Så jag gick dit. Hon hade två enorma kassar med kläder. Klockan var kring fyra och hennes tvååring var där och pratade och visade leksaker. Så jag gick igenom sakerna rätt fort..tänkte att dom säkert ville äta middag.. Blev en påse med kläder..och två par skor! Jätte snällt!

Bebis har knappt sovit idag. Blev en timme hemma vid 10 och sen 1.5 i vagnen..
Lagade middag när jag kom hem som hon också åt av..Sen öppnade jag mailen
Mamma hjälper mig att leta lägenhet och nu har hon fått förfrågan om en med inflyttning 1a september..herregud. Tänk om jag får den.
Då flyttar vi.
Då börjar vi om.
Ny stad..nytt jobb. Nytt liv?
Ensamstående med bebis.

E var på intervju idag och fick jobb. Personlig assistent. Han ska gå intro nästa vecka.
Jätte kul för honom..men mindre kul att jag kommer flytta. Fast mycket hinner hända på 3 månader.
Vore ju guld om jag äntligen fick lite bidrag till hyran också..

Att jag sparade pengar som jag gjorde innan
Och att jag kan undan mer när jag blev gravid. Det har verkligen räddat oss.
Utan mitt sparkonto den här månaden exempelvis så hade jag haft noll kr redan i början av maj.
Fick ut 12000 kr denna månad..med barnbidrag inräknat..hyra på 8000
Hade utan problem klarat det på mig och bebis. Men när jag även ska försörja honom så.
Kolla bara idag. Lagade mat som lätt hade räckt till mig i 4 måltider . Nu räckte det till en måltid.

Ja..tänk om man kunde spå in i framtiden.

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards