batmanbebis

Alla inlägg den 3 april 2017

Av batmanbebis - 3 april 2017 19:58

Vi ska inte bo tillsammans.
Det kommer att bli tufft att försöka laga mat och ha bebis...men många andra klarar ju det. Och att städa.
Ska försöka få till ett möte på familjerätten och berätta om vår situation och att E behöver en lägenhet.
E tycker mötet är onödigt..men så tycker han om det mesta.

Detta blir bäst för mig och i längden för bebis.
Jag kan inte försörja honom mer.
Och går han ett jobb om två månader så...jätte bra då kanske han kan köpa något till sin dotter..men inte bo här.
Jag hoppas att han kommer och träffar sin dotter och att vi kan göra saker ihop..för hennes skull. Och att han inte bara blir bitter.

Men jag kommer iaf kunna säga till min dotter att jag försökte mitt bästa. Jag kan inte ha ett ansvar för hur han gör.

Sen kanske vi hittar tillbaka till varandra.
Eller inte.

Censur · Ego

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards