batmanbebis

Alla inlägg den 2 juli 2016

Av batmanbebis - 2 juli 2016 10:03

Nu var det en stund sedan jag bloggade igen, men  nu kör vi.

Vad har hänt sen sist?
Midsommar.

Vilken fantastisk kväll!
Hade otroligt ont i mitt bäcken dagen innan så jag såg till att vila ordentligt torsdag kväll för att orka med besök hos moster på midsommar.

Så fin stämning och många kom och pratade om min mage och graviditeten, kändes härligt att vara i centrum.

Vädret var kanon, TROTS midsommar, syster med familj var där och kusinerna..mys mys mys!


v24 nu, det är helt otroligt.

Känns som en evighet sedan jag plussade me ändå känns det som det gått väldigt fort.

Vagnen står i vardagsrummet full med bebiskläder och div tillbehör.

På jobbet är det sommarfritids och det är otroligt segt ibland.

Jag har dock haft ett skönt schema denna veckan som varit, slutat tre, sån härlig känsla!
Kommande vecka jobbar jag till fem dock, mindre skoj...Men inte långt kvar till semeter nu.


Lägenheten blev besiktigad veckan som gick, hon hade inga anmärkningar och det var skönt att ha det avklarat.

19 juli flyttar vi om besiktningen i nya lyan blir godkänd..Känns otroligt härligt och jag är verkligen förväntansfull!

Nytt och fräscht, BALKONG och ordentligt jävla kök!!! Och svindyr hyra.


Jag vill anlita flyttstäd men E säger"äh det där fixar jag", så vi får väl se...Lägenheten är ju inte stor, men flyttstäd tar längretid än vad man tror.


Var hos barnmorskan i veckan, lämnade in sockerlistan där jag tagit blodprov, och alla värden var kanon, så jag blev godkänd:)
Nu ska jag testa om ca 3 veckor igen, det är obligatoriskt om man gjort en magsäcksoperation, tydligen.

Men det känns ändå helt okej, man testar under tre tillfällen bara.


Sen kikar vi på resa till Tallinn, känns som att jag vill göra något tillsammans med E och Tallinn verkar mys.

Har lyckats rota fram lite rabatter också så resan inte blir så hysteriskt dyr.


Dock hände något jätte konstigt.

E hade sitt PASS på micron, av nån konstig anledning..Värmde något och passet typ sprängdes.

Det där chipet sprängdes i passet och trycktes ut, snacka om weird....Så nu måste han skaffa nytt om vi ska resa.


Idag hade vi planerat minigolf och käk men vädret ska inte bli så trevligt tydligen...Så vi får se, får väl ta med paraply bara helt enkelt.



Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards