batmanbebis

Alla inlägg den 24 maj 2016

Av batmanbebis - 24 maj 2016 20:21

Nu är det inte långt kvar.

Något som förut kändes som en evighet knackar snart på dörren...

På måndag gör vi Rutinultraljud!!


Jag har slarvat med maten, inte direkt slarvat äter rätt bra men har ju börjat äta kolhydrater igen..

Så jag undrar om det är därför min mage blivit större eller om det är graviditeten.

Åh denna jävla oro.


Typ 4 veckor sen jag såg bebis på ultraljud och allt såg bra ut...men något kan ju ha hänt på 4 veckor...kanske.


Fick hem skorna idag som jag ska ha på bröllopet på lördag min ena fot är verkligen inte glad av att vara i dom.

Får en svullen fot på sommaren och det är inte direkt ett undantag denna gång.

Provade skorna och utbrast i ett gapskratt när jag såg foten i skon..svullen och en kant efter strumpan...HAHAH

Får ha på mig dom en stund och smuggla med mig converse.


Imorgon är det dags för möte på jobbet.

Torsdag måste vi åka och kolla på skjorta till E inför bröllopet.

Fredag är det jobb och CHILLA.

Lördag blir jag hämtad tidigt, åker till kyrkan på morgonen för att öva på låten som jag ska sjunga.

Hem igen och fixa mig för att sedan på eftermiddagen åka till bröllopet.

ÅÅÅ alltså längtar ju mer till att jag ska sjunga än hela bröllopet...hahaha


Sen måndag

Åh snälla snälla snälla hoppas allt är bra, att vi ser en glad bebis på skärmen och att hjärtat slår..ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards