batmanbebis

Alla inlägg den 22 maj 2016

Av batmanbebis - 22 maj 2016 09:15

Så var det äntligen dags!

Blev upphämtad hemma och vi åkte och rövade bort den blivande bruden.

Jag är en väldigt känslomässig människa annars men det har verkligen blivit värre iom graviditeten.

Jag filmade bortrövningen och det var så ballt att se hur förvånad hon blev när vi stod där i vardagsrummet, och jag grät..man hör det på klippet:)

Sen åker vi iväg till en vän och äter gott och har 5kamp, så himla kul och vädret var perfekt!

Dagen fortsatte med uppdrag och aktiviteter och det var så himla bra stämning.

Jag kände inte många av de som var med, de ja känner har jag inte heller känt så länge, men det var verkligen fantastiska människor:)

Önskar lite att jag hade fler sånna vänner, jag kan räkna mina vänner på en hand som jag anser som bra vänner...och det är nog inte ens en full hand.


Tycker det är så himla svårt att skaffa nya vänner, sen blir jag så osäker jämt.

Flera av dom tog tag i mig igår och bara"åhh du är så jävla skön och rolig, du är helt nykter men du är mest röjig av oss", haha otroligt fin komplimang faktiskt:)


Var inte alls jobbigt att umgås med 12 fulla tjejer heller, men åh va suugen jag blev på att dricka drink, tog drinkarna och luktade då och då:)


Fick ett plötsligt känsloryck och längtade efter E. Insåg hur fin han är och att vi ska bli föräldrar..Så jag var påväg att åka hem bara för att krama honom....Men kvällen var aldelles för unik och fantastisk för att jag skulle lämna.


Nu måste jag spara rösten och krafterna tills LÖRDAG för då ska jag sjunga på ett heeelt annat bröllop.

Längtar tills vi ska ta oss till kyrkan före så jag kan öva, så jag kan lugna ner mig lite när jag vet hur det ser ut och hur det går till:)




Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards