batmanbebis

Alla inlägg den 15 maj 2016

Av batmanbebis - 15 maj 2016 13:11

Parkerade bilen med svängda hjul, jag visste ju att jag gjorde det

Sätter mig i bilen igår och tänker, den har svängda hjul nu...Placerar ratten rakt..backar...tar stopp..Har då kört in i bilen bredvid.

Får sån sjuk jävla ångest så jag mår illa.

Pappa är rätt lugn, trodde han skulle bli galen..

Jag skriver en lapp till bilägaren och har lust att slå en tjej på käften som står och glor på oss och plockar ur sina matvaror ur bilen...långsamt..

SKulle hon kolla om vi skulle dra utan att skriva lapp eller?
Hursom är det jävligt irriterande, när jag skäms och är as orolig.

Vi övningskör lite och jag har skit svårt att slappna av, avslutar körningen och åker hemåt igen och ser killar vid bilen som jag körde på.

Får panik men samlar mig och tänker att det är bättre att ta det nu än sedan på telefon.

Pappa var fantastisk proffsig, skötte snacket och killen som var rätt dålig på svenska var inte heller så insatt i vad som händer nu.

Jag kommer hem och skriver en sån skaderapport till mitt försäkringsbolag och ser att självrisken är 1000 kr.

Så ja, det kunde kanske varit värre...


Det är ju bara att på det igen, körande alltså, men jag tappade lite lusten..Känner mig så dålig på nå vis.


På kvällen åkte jag till några kompisar och käkade middag och kollade mellon.

Herregud så dåligt och UTDRAGET det är, och vilka otroligt dåliga bidrag...


Magen svullnar på kvällen och jag känner mig gravid, underbar känsla.

Men såklart lite trisst att det inte är hela dagarna.

Men också skönt på något vis, är nog jobbigt att vara svullen hela dagarna.

Igår var det en heldel hugg nedåt och magen spände och var hård:)


Imorgon ska jag till BM igen, vetinte riktigt vad jag ska göra där, men blir väl snack och kolla värderna.

Jag ska fråga om jag kan få lyssna på hjärtljuden, skulle verkligen vara fantastiskt!!


Sen är det studiedag på jobbet och vi ska planera lite och baka muffins med fritidsbarnen.


Håller på att öva för fullt på All of me, som jag ska sjunga på bröllopet om två veckor.

Trodde aaaaaaaldrig att jag skulle klara den men nu känner jag mig rätt jävla säker på låten:)


Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards