batmanbebis

Alla inlägg den 26 mars 2016

Av batmanbebis - 26 mars 2016 16:16

Bloggar via mobilen och det tär på mitt tålamod.
Igår var det kalas för en kusin. Jag åt kladdkaka med grädde och jordgubbar. Vilket jag inte bör äta. Och pga det och stillasittande så fick jag inte på mig ena skon när jag skulle hem. ...lagom kul.
Vi skulle åka bil länge som tur var så jag haltade ut till bilen.

På kalaset firade vi kusinen såklart men mycket fokus var på mig och bebis... kändes härligt. All pepp från familjen och hur glada dom var.

Nu är jag hos syrran. Får fortfarande bara på mig en sko...suck.
Lånade ett par av syster men sen då..när jag ska hem? !

Gick in i v 10 i fredags. .mår fortfarande bra:-)
Såg en super fin barnvagn på blocket. .typ för bra för att vara sann. Kunde inte köpa den för jag skulle resa bort. Så den blev såld direkt. ..typiskt.
Men det kommer väl fler tillfällen:-)

Lite uppdatering. .härligt att läsare hör av sig och säger att man är saknad:-)

Glad påsk! !!

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards