batmanbebis

Alla inlägg den 19 mars 2016

Av batmanbebis - 19 mars 2016 16:11

Det är rätt jobbigt nu känslomässigt och gravidhormonerna gör sig påminda.

Jag har kort stubin på jobbet och inte mycket tålamod hemma.

Idag har jag övningskört igen, en lång sträcka.

Skulle berätta för pappa om graviditeten då, men det gick inte..Fanns inget tillfälle liksom.

Åkte till farmor och farfar, fanns ingen tillfälle då heller...Attans.

Så jag har precis nu mailat till dom, inte det mest ultimata för äldre människor men nu fick det bli så.


Pappa skickade jag nyss sms till.

Han hatar verkligen sms, jag har inte fått något svar för att jag vet att han typ inte hör sms...

Men jag vågar inte ringa.

Jag har ju fan aldrig sagt orden..JAG ÄR GRAVID, jag har bara skrivit dom..
Jag övade hemma imorse framför spegeln....jo..jag är gravid.

Men sen gick det inte!




Fick hem denna skönhet idag:


 


För en tid sedan så kom ett inlägg upp från just Bjällra of sweden på min facebook.

Jag tänkte WOW vilken smart grej, men dyr!

Så helt otroligt så hittar jag en begagnad på blocket, för mindre än halva priset!!

Färgen är inte så neutral tänkte jag först, men sen tänkte jag ÄH..det är en BEBIS och jag älskar färg!


Så jag är så himla nöjd och glad, och den är väldigt fint använd och bara ÅÅÅH!

Så jag fick den hemkörd till dörren idag i en fin stor tygpåse som hörde till:)


Och imorgon ska jag hämta denna:


 

Också för under halva priset!

ÅHHH jag blir sååååååå glad när jag gör kap!


Nu ska jag strax göra mig iordning.

Glömma alla jobbiga grejer mellan mig och E, alla känslor och oro för framtiden.

JAG ÄR GRAVID!!

JAG ÄR GRAVID!

Jag har längtat efter detta så länge så nog fan ska jag vara glad över det nu!

Sen möta upp kompisarna, käka på restaurant och sjunga karaoke...Och berätta om miraklet i magen!



va glad nu!



Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards