batmanbebis

Alla inlägg den 15 mars 2016

Av batmanbebis - 15 mars 2016 19:03

Höll på att börja gråta flera gånger på bussresan in till kliniken

Satte mig i väntrummet och lugna favoriter spelades, jag var nervös..Men på något sätt så kändes det som att det skulle gå bra.

Kom in, hoppade upp i stolen.

På några sekunder sa läkaren"där har vi ett fint tickande hjärta.där är bebisen, och det är runda är gulsäcken som bebisen får näringen ifrån nu...Bra storlek som stämmer överens med den veckan du är i. Bra placering  livmodern.

Bra vad typ det enda jag kunnde klämma ur mig, hade armen för munnen och bet i tröjan för att inte börja gråta.

Klädde på mig.

WOW grattis hörrö, utbrister läkaren...wow ni klarade det själva tillslut.

Mmm sa jag, fortfarande chockad.

Kan jag våga berätta för någon om detta, jag menar, jag har varit orolig för missfall..


Absolut..när barnet är i rätt storlek och hjärtat tickar då är risken för missfall minimal så om du vill kan du säga till hela världen.


Wow.

WOW


Jag fick en liten bild, som på en liten böna

Nu är det på riktigt!!!!


Fredag är det kalas hos kusinen, då berättar jag för familjen.

Lördag övningskör jag med pappa, då får han veta...På kvällen är det häng med polarna, då berättar jag för dom.

Tisdag möte på jobbet, då får kollegorna veta.


Att nån fysiskt säger GRATTIS TILL GRAVIDITETEN till mig har ju inte hänt.

På telefon och på chatten absolut, men det kändes verkligen rakt i hjärtat när läkaren idag sa WOW ser verkligen jätte bra ut


Och plötsligt är alla problem med mig och E som bortblåsta. För hur han än gör, när han än skaffar jobb. Så kommer jag och bebis att klara oss.

JAG kan själv om det så ska behövas.



16 dagar kvar till inskrivning hos BM

Då är det vägning, hälsodeklaratid och VUL igen..

WOHO, jag kommer att få min batmanbebis!



Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards