batmanbebis

Alla inlägg den 12 mars 2016

Av batmanbebis - 12 mars 2016 10:56

Vaknade 8.30

Låg och kollade facebook där alla pratade om det fantastiska vädret.

Här var det frost på träden och den där jävla dimman igen.

Äh, haha låter som att jag är sur men det är jag inte, känner mig bara lite off idag och låg.


Tycker det är rätt jobbigt att helgerna bara flyger förbi och att vi aldrig gör något.

Vetinte heller vad jag vill göra.


Igår låg jag och E och pratade om kommande förlossning.

Jag sa att jag ska ha med mig min syster in för om du följer med in så kommer jag att döda dig, haha

Låter hårt men vi har ju en sån jargong han och jag.

Han tyckte ju absolut att han skulle vara med, jag svarade med"lycka till och försöka få ut min syrra", haha.



Har enormt ont i brösten nu, kände lite på dom igår och dom är verkligen hårda.

Har ju stora bröst sen innan så man får liksom rätta till dom försiktigt när man sa lägga sig ner, hahah

Blir liksom att brösten har en egen liten plats i sängen.


Idag hoppas jag iaf på en promenad, vi pratade igår om att promenera till euorostore.


Sen blir det väl till att äta något gott.

Är det såhär för fler par? att det mesta handlar om vad man ska äta?
Jag tycker att vi fokuserar otroligt mycket på mat jag och E.


Igår hade jag ju bestämt mig för att köpa chips.

chips, min last i livet som jag inte köpt sen oktober.


Så jag gick in på affären och skulle köpa den sort jag gillar  mest och föredrar, men fick lite ångest.

Det är ju tack vare mitt nya sätt att äta som jag blev gravid, jag är övertygad om det.

Allt jag äter påverkar bebis, så tänker jag...Så behöver jag en chipspåse?
Hittade en ny sort, några luftiga hjärtan med smak av vitlök och lök, 90gr...det kände jag var helt okej.


Det var verkligen gudars gott, magen började babbla och den blev säkert inte glad.

Märker direkt hur det där frosseriet gav sig tillkänna och man liksom moffade in hjärtan.

Nu är väl tanken att jag ska vänta en månad tills nästa "fusk".


Igår till mellis på jobbet tog jag ett knäckebröd. Det är heller inget som jag ätit sen jag började med LCHF.

Men jag var verkligen så hungrig.

Jag brukar inte behöva mellis så jag hade inte tagit med mig något eget, så det blev två knäckebröd...


Så egentligen, två fusk på en dag.

Hoppas det inte är en vana.



Ego

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards