batmanbebis

Alla inlägg den 11 mars 2016

Av batmanbebis - 11 mars 2016 19:00

Idag lös solen sådär mysigt och det kändes verkligen härligt.

Har ju varit väldigt dimmigt här nu i två dagar, och typ höst känsla, brr


Idag gick jag in i v 9 och jag har fortfarande knappt nå symptom.

Tänk att jag drömt så länge om att vara gravid, och jag trodde verkligen att varje dag skulle vara som att gå på rosa moln.

Men jag är typ mest orolig, sen är det ju lite så att ingen på jobbet vet...så jag vet inget, känner inget så det blir som att jag glömmer bort det...eller liksom tror att allt är en dröm.


Rätt jobbig känsla när man längtat sååå mycket.

Men om jag nu ska vara positiv så kan det ju vara att jag äter en bra kost som gör att jag mår bra i graviditeten.


Pratet om att E skulle få jobb gick åt fanders...Personen dom ska anställa istället är en släkting till brukaren...jaha..det som lät så positivt...Det känns verkligen skit och det gör mig orolig och stressad.


Men nu är det helg och vi har inga planer, så egentligen hoppas jag bara att helgen går fort, att jag är får sova gott och att det snart blir tisdag.


Tisdag får vi se vad som finns i lilla magen, och jag hoppas verkligen det kommer ett glädjerus igenom mig efter ultraljudet, att jag verkligen får vara fullt glad nu för detta, och slipper oron....för en stund.



Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards