batmanbebis

Alla inlägg den 5 mars 2016

Av batmanbebis - 5 mars 2016 09:41

Också kom helgen igen..

Igår målade vi lite på avdelningen, vi hade det barnfritt, shit va ont i kroppen jag hade efteråt.

Fy jag är så otränad så tillomed lite målning gör att jag får ont.

Åkte iväg och käkade lunch med en kollega, verkligen lyx att slippa matsalsmaten för en dag.

Kebabsallad var verkligen gott, fast jag mådde piss efteråt av nån anledning.


E gjorde ungspannkaka med bacon på LCHF vis, alltså jisses va gott.


När klockan blev sju var jag dötrött och räknade tiden tills det var "okej" att gå och lägga sig..gääsp

Orkade till kl 21:)


Jagar fortfarande symptom men försöker att koppla bort det, jag ska nog vara glad att jag inte har så många..Det är inget som säger att bara för att man är gravid måste man må illa liksom.


På onsdag ska jag iaf få komma och göra blodprov och ÄNTLIGEN få alla vitaminer utskrivna som jag kan tänkas behöva.


Nu måste jag få något i magen inna jag ska ut och övningsköra med min pappa:)

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards