batmanbebis

Direktlänk till inlägg 3 mars 2016

JAAAAAAA

Av batmanbebis - 3 mars 2016 16:44

Igår hade jag min andra körlektion på körskolan. Jag var verkligen kass.

Blev så sur på mig själv och skämdes lite, eftersom jag sagt innan att jag kört en heldel o känner mig duktig.

Jag vet att man har sämre dagar, men jag blev så sur att det gick dåligt:(


MEN IDAG:D

Gick till mitt hyresbolag och anmälde intresse på de nyrenoverade 2orna. Och det finns massor lediga:)

Jag anmälde intresse för den som bara ligger en våning över min, fattar ni va ballt om vi bara kommer flytta en våning upp!?


E var på anställningsintervju idag, det hade gått skit bra tydligen.

Chefen ringer nästa vecka och berättar mer, men han tyckte att han var rätt person för jobbet.


Shit, är detta vårat år?!

Ska vi få en fin(dyr) lägenhet , bebis och ska E få jobb!?
Jag vill nästan gråta!


Läkaren skulle ringa mig idag angående prover och nya vitaminer..men ringde aldrig.

Så jag ringde upp och skällde lite, fick en läkartid den 9e. Tycker inte det känns bra att inte gå på de vitaminer jag behöver för graviditeten.


Sen längtar jag ihjäl mig till den 15e och ultraljudet!!


Plötsligt spelar inget annat nån roll, kommer vi äntligen få bli en familj nu!?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards