batmanbebis

Direktlänk till inlägg 28 februari 2016

Sova sova SOVA

Av batmanbebis - 28 februari 2016 09:38

Fredags kväll åkte E till min gamla kompis och spelade och jag myste hemma och gick och la mig före tolv.

Jag vaknar på lördagen vid 9.30 Sen vid tre SOVER JAG MIDDAG, hahaha det måste ju vara ett symptom, inte fan sover man middag när man sovit gott en hel natt och dessutom inte har feber?

Lördagen myste vi och såg på serier, la mig före klockan tolv igen och sov nu till nio:)


Snart är det mars månad och det är samma månad som jag får göra första ultraljudet:)

Kommande vecka är det sportlov för barnen, det innebär lugnare tempo och kortare dagar för mig.

Skönt med kortare dagar men lugnare tempo gör att klockan går så segt.

Är så beroende av tider också, och skolan ligger lite off så vi kan inte alltid dra iväg med barnen..Skulle vilja åka till bibblan men man kan inte åka för långt för man måste vara tillbaka till lunch.


Har iaf börjat lugna mig lite med graviditeten, behövde nog mest komma igång och jobba och komma in i rutiner, tänkte aldelles för mycket när jag låg hemma förkyld.


Men jag har massor av småfrågor som rullar runt i skallen.

Tänk om vattnet går i sängen, hur fan rengör man en madrass?


Och jag lär ju inte ha hunnit skaffa körkort, hur åker jag in till förlossningen?


Och faktiskt så vet jag inte om det är så kul att köra bilen själv iaf:)


Jag är ju så dålig på att fixa i hemma, pyssla och hitta bra lösningar....Kommer att behöva ha skötbordet i vardagsrummet, E tycker att vi kan ha en handduk på soffan bara, men jag orkar inte gå ned på knä 10 gg om dagen.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards