batmanbebis

Alla inlägg den 19 februari 2016

Av batmanbebis - 19 februari 2016 12:22

Ingen mens

Dag 30

Har försökt att hitta anledningar till varför mensen är sen.

Jag är rädd att tänka tanken att jag kanske kan vara gravid, jag vågar helt enkelt inte hoppas.

Så då läser jag att det kan vara så att när man äter LCHF så kan cykeln bli längre...fan.

Då är det kanske det.

Jag trodde jag hade sett över alla anledningar..

Men nu kan det ju vara pga LCHF...jaha.

Fast nu är det ju ingen idé att spekulera längre...Det finns ju bara ett sätt att ta reda på hur det verkligen ligger till.

Men varför är jag så rädd?
Jag är så rädd så jag vill gråta.

Det har kännt så nära nu, jag har aldrig varit så här nära känslan av att vara gravid.

Kanske vill jag bara behålla den känslan, och inte få se svart på vitt att jag har fel.


Nej i helgen tar jag ett test helt enkelt.

Klarar inte av att ta det innan jobbet för det skulle nog kännas jobbigt.


Så hoppas testen kommer idag som jag skickade efter.


Åh denna undran.

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards