batmanbebis

Alla inlägg den 9 februari 2016

Av batmanbebis - 9 februari 2016 17:56

I sommar fyller min pojkvän 30 år.

För ett tag sen fyllde jag 30 år. Var då hos min moster, på deras baksida med pool, slog ihop födelsedagen med två andra i släkten och det blev ett kalas ingen kommer att glömma.

God mat, massa skratt, trevligt folk och jag ville aldrig att kvällen skulle ta slut.

Min familj gav mig i present att jag skulle få spela in två låtar i en studio


Nu fyller min pojkvän 30, och jag vet att det är ingen som har tänkt på det.

Kanske bjuder hans syrra på kaffe, om hon orkar, och hans mamma ger honom säkert något..

Men jag skulle så gärna vilja att han verkligen minns sin födelsedag.

En dag som ska handla om honom.

Jag tror inte min pojkvän har firat sin födelsedag sen han var barn.


Han säger alltid att han inte vill fira, men jag tror nog det handlar om att han inte vill att nån ska fixa något, eller kosta på sig för HANS skull.

Han är så rädd för att om han skulle vara förväntingsfull inför sin födelsedag så skulle han nog bli besviken.

Förra året när han fyllde år så var vi några dagar innan hos min syster

Hans enda kompis( i princip) ringde och sa att han ville bjuda med E ut på en båttur, åka såndär ring ni vet, bakom en båt.

Sen var det konsert också som han ville bjuda på.


Min pojkvän blev helt lyrisk, han var som ett barn och pratade massor om detta.

Vi skulle åka och fiska men han sa att han måste börja åka hemåt och förbereda allt med båten och det andra.

Han var så lycklig och förväntansfull när han åkte.


Två dagar senare ringde jag.

Det blev inget.

Varför?
Nja, det fick jag inget direkt svar på...det var något med båten och ja...

Jag hörde hur besviken han var.

Och jag blev så jävla ledsen där och då.


Min pojkvän har inte upplevt många saker i sitt liv

Jag tog med honom på hans första utlandsresa.

Jag tog med honom till grönalund som han varit på en gång när han var 10 år.


Jag älskar att göra saker för honom.

Så när han fyller år ska jag fixa en fest.

Jag ska låna samma plats som jag hade min fest, fixa mat och tårta och fira honom...Hans dag.

Jag kommer inte på några jag kan bjuda från hans familj, men då får det vara så.

Dom kan fira honom själva och senare...Men detta vill jag göra för honom.


Tänker också blanda in min familj i detta och bjuda dom som vill och kan. För han är en del av familjen och har så varit i nästan fyra år.

Har han ingen familj så får han vara med i min.




Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards