batmanbebis

Direktlänk till inlägg 4 februari 2016

Love you like a love song baby

Av batmanbebis - 4 februari 2016 21:18

Jaha, NC appen säger att de fertila dagarna är över.

Appen är ju inte100%, och jag har ju precis börjat så den har inte hunnit fått så mycket data från mig så den kan "räkna ut".

Men jag kände en liten lättnad nu iallafall.

E är inte här. Och vi har lyckats pricka in de fertila dagarna bra...tror jag..hoppas jag.

Så nu kan man andas ut

Denna gång klarade vi loppet ganska bra, vi vetinte om vi vann ännu.


Idag gick jag på årsmötet för Kommunal.

Började med middag och efteråt var det möte och lottodragning.

Gick helt okej att äta enligt LCHF, saknade dock det extra fettet.....som jag kunde ha bett om...men var för feg...hah

Alla fick dra ett nummer och sedan började mötet.

Lottodragning och hon ropar ut nummer 27.

Tammefan.

Jag skrek YES!!!!!!!!!!!!!!

Vi kan ju säga såhär, att det var väl 8 vinnare, och jag fattar inte att jag var den enda som skrek.

Jag vinner aldrig, så självklart blev jag överlycklig!!


Man fick välja pris från ett bord, fanns mest skit om jag ska vara ärlig men skitsamma, jag vann!


Imorgon har vi fredag igen, och jag ska tammefan ge mig ut på karaoke.

Har inte druckit på två månader och planerar inte att göra det imorgon heller, tur att cola zero är gott.


Jag drömde så jävla intensivt inatt.

Flera tydliga drömmar. Det gör jag typ aldrig så jag undrar liksom....hur kommer det sig:S


Drömde för första gången någonsin något som har med graviditet att göra.

Drömde att jag la upp en bild på facebook på en ny tröja jag köpt...hade lagt tröjan på sängen.

På kanten av tröjan ligger ett positivt graviditetstest och inlägget heter"kolla min nya tröja"

Och jag minns att de första inläggen var typ, ah snygg

Sen är det nån som skriver MEN VAD I HELVETE klickade upp bilden och såg testet??!?!:D:D:D


Tänkte lite på detta en stund idag på min rast och drog en såndär suck av längtan och förhoppning.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards