batmanbebis

Direktlänk till inlägg 24 januari 2016

Alltså..........nej.

Av batmanbebis - 24 januari 2016 02:07

Vi tar allt från början...

Jag lärde känna en tjej för inte så länge sen.

Hon är en väldigt bra människa och jag får verkligen bra vibbar från henne(det är väldigt ovanligt att jag får bara goda vibbar av folk).

Hennes man friade.

Hon frågade mig om jag ville bli toastmadam

Jag visste inte ens vad det var, och jag kände ju henne knappt?

Men jag tackade ja.


Detta är rätt länge sen och bröllopet är nu i augusti.

Tiden gick och hon sa att en till tjej skulle hjälpa mig, så vi var nu två toastmadam, as bra!

Men tjejen blev bjuden på ett till bröllop samma dag!! Så nu är vi tre st.


Jag är nöjd med det, eftersom jag inte ens varit på ett bröllop i vuxen ålder.

Klart om vi pratar om det innan så jag vet vad som ska förväntas av mig så går det ju.


Men eftersom jag knappt känner bruden, och jag även tydligen ska hålla i möhippan sååå...är det ju inte så jävla lätt liksom.


Idag satt vi och skulle prata lite smått om planeringen, förberedelser, vad min uppgift är osv.

Jag fick träffa den andra toastmadamen, som bruden känt i massa år.

Och hon var hemsk.

Alltså...hemsk är kanske ett starkt ord men hon var som en gaffeltruck.

Bara mejjade ner med ord och pratade konstant och betedde sig som nån jävla bröllopsexpert.

Jag fick direkt dåliga vibbar av henne.

Jamen ni vet en såndär tjej som inte direkt har några spärrar..Och bara HEEEEJ...typ

Hon ba"sen ska  jag hålla tal och blablabla"...Så hon har redan bestämt vad hon ska göra o grejer..

Och jag känner lite såhär, klart jag ska vara toastmadam..Men om HON ska göra allt och typ delegera till mig så är det inte så jävla kul..

Jag ska ge detta tid, och träffa henne flera gånger men som det e nu så har jag fan lite ångest.

Jag avskyr när folk är stressade och ska börja bossa.

Och hon och jag MÅSTE ju funka eftersom vi ska jobba ihop under ett bröllop.

VI ska fixa möhippan.

VI ska hålla ordning på vilka som kommer, vilka som håller tal osv.

Då måste ju liksom hon och jag funka.


Ah ja vetinte, känns bara drygt.


Annars var kvällen helt ok.

Ställde mig på hennes våg och vägde 4 kg mer än imorse.

Mådde piss direkt.

Och det är ju så jävla dumt!! Du ska aldrig väga dig på kvällen och verkigen inte när du har mens.

KLANT


Det här med vikthysterin försöker jag verkligen sluta med, för det ÄR ju såhär viktnedgång ser ut..
Upp och ned.


Men jag känner stressen för att jag måste gå ner för att få göra IVF

Och nu mitt i allt kommer mensen åt helvete fel också.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards