batmanbebis

Direktlänk till inlägg 23 januari 2016

I look good!

Av batmanbebis - 23 januari 2016 14:42

Gick och la mig tolv och kände, ahh va härligt att ställa klockan på 9.15

Många långa härliga timmar:)
Vaknar halvtrött 9.13 och tänker oj, så jag ställde om klockan till 20 min till..Fattar fortfarande inte hur jag kan vara så trött.

Men nu har jag ju tydligen mens...igen...typ en vecka för tidigt...hejja kroppen!

Upp och skrapa av bilen och iväg för att testa första gången på motorväg!!!!!!!


Började med att tanka, sen åker vi.

Jag har ju inte kommit upp i en hastighet mer än typ 70 innan så att köra snabbare nu var lite läskigt, men man blir verkligen snabbt van och fartblind.

Det som var jobbigt var att många körde om mig, och varjegång blev min ruta smutsig...Så ni kan ju tänka er hur många gånger jag fick spruta spolarvätska och använda torkarbladen..haha



Men det var en sån tvåfilig väg med typ ingen trafik, så det var ju kanon att testa på.

Behöver verkligen köra mer ute i trafik nu, massor av moment som jag är osäker på.

Så motorväg är ju inget svårt sådär, bara o köra.

Sen kom rondeller och den där jävla heldragna linjen som jag missade...två gg.

Åkte hem till farmor och farfar, umgicks och pratade.

Dom är verklige fantastiska människor men det gör ont i mig att se att dom börjar bli gamla.

Min fantastiska starka och fina farfar har parkinson, skakar i ena handen och man ser hur han besväras av det.

Jag är så glad över alla fina minnen jag har med dom!!




Men hörrni! Ni var väldigt dåliga på att gissa vad det föreställde i mitt föra blogginlägg, och visst är det en nässköljare som anna gissade, WOHO!


E är typ ofta förkyld så nu ska han testa en sånhär som ska ha hjälpt många.


Känner mig väldigt fin idag. Låg inne hela förra helgen så att få ta på sig en klänning och lite ögonskugga nu gjorde susen för självförtroendet


Nu har jag ju mens och brukar känna mig svullen och få sämre hy, men ser inget av det just nu iaf.


Så nu är jag pepp på att åka hem till min väninna och snacka bröllopsplaner!

När jag hade varit hemma ett tag och värmt upp mat från igår så skriver hon att hon bjuder på tacos, aj aj , hade jag vetat det hade jag ju inte värmt mat.

Jaja, kanske blir sugen när jag väl är där........förmodligen:)



Ego
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards