batmanbebis

Direktlänk till inlägg 19 januari 2016

Åh, sett en så bra film!

Av batmanbebis - 19 januari 2016 22:30

ÄNTLIGEN en sånhär udda, konstig men fantastisk film


Me and Earl and the dying girl.


Den är så svår att beskriva för det är så mycket känsla i denhär filmen.

Men Greg är en udda kille som går i highschool. Hans bästa vän är Earl, en ghettounge som han gör egna filmer tillsammans med.

En bekant får cancer och Gregs mamma säger åt Greg att han måste gå dit och umgås med henne, han gör det för att slippa hennes tjat

Dom umgås...i många dagar.

Att få se en sån weird kille som Greg försöka bry sig om någon, på sitt eget sätt är så fint.

Han gillar den där tjejen, fast ändå så intalar han sig typ att han inte gör det.

Han har dåligt självförtroende och jag skrattade högt första gg han i filmen säger att "äh jag ser ju ut som ett murmeldjur"

En djup film med så jävla bra skådespel och fantastiska dialoger!!

Film · Tips
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards