batmanbebis

Direktlänk till inlägg 16 januari 2016

Två filmer senare....

Av batmanbebis - 16 januari 2016 21:28

Och vad händer?
Jag väljer två skitfilmer.


The corpse of Anna Fritz.

Anna förklaras död och skickas till bårhuset. Där jobbar det en kille som är sjuk i huvudet som fotograferar henne, visar upp henne för polarna.

Hela filmen utspelar sig på bårhuset.

Filmen är annorlunda, och scenerna i början är riktigt äckliga, inte med blod och grejer utan med lik..

Svårt att utveckla mer utan att avslöja något.

Filmen var iaf inte bra alls.


Andra filmen var, en ganska snäll man.

Och den var nog sämre.

Handlar om en man som kommer ut efter 12 år i fängelse där han suttit för mord.

Han försöker återgå till sitt liv och göra rätt för sig, få en relation med sin son bla.

Han möter sjuka kvinnor och det är inte ens kul eller underhållande, spänannde att se denna film

Den är bara grå och tråkig, långtråkig.


Så nu ska jag ta och kolla på serien Limitless som jag började med igår, den verkar bra.

Se filmen om ni inte gjort det!


Halsen känns konstig, känns ansträngd, som att jag gått upp för en lång backe i minusgrader.


Bläe

Film · Tips
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards