batmanbebis

Alla inlägg den 15 januari 2016

Av batmanbebis - 15 januari 2016 22:25

Vaknade trött imorse, fan finns det människor som vaknar utvilade på vardagar?

Klev på bussen och märkte hur sjukt kallt det var.

Bussen var full och jag satte mig långt bak, orkade verkligen inte gå fram till chauffören och fråga vart fan värmen är.

Skulle läsa Metro, men gick inte, händerna var iskalla och det ångade från allas munnar inne i bussen.

Fyfan va hemskt det är att sitta o kyla sådär, tur att bussresan är kort.


Har fortfarande ett konstigt halsont som kommer och går...Kroppen verkar ha svårt att bestämma sig om den ska bli sjuk eller inte.


Såg fram emot att göra en god mat idag, hade marinerat lövbiff igår och stekte det med lök paprika, champinjoner..Hällde över kokosmjölk men...allt med degigt och grötigt...Jag misslyckades.

Jag lyckas oftast med maten så jag blev verkligen sur, och det var mycket mat jag gjorde som inte var speciellt god....suck

Hyvlade lite ost och la in i ugnen och käkade ostchips senare på kvällen.

E och jag bråkar...igen...

Uppenbarligen är han sjuk eftersom han måste sova hela tiden.

Och nej, jag har ingen förståelse för det.

HUR sjuk är man om man måste sova konstant?


Är ju jävligt kul att ha sin pojkvän här, sovandes mestadels av tiden.

Hejdå den ägglossningen liksom.


Jag är bara SÅ less på att bråka, jag orkar inte

Jag har ett jobb som är så otroligt energikrävande och fullt med konflikter och uppfostran, jag orkar inte i mitt privatliv också.

Men mitt liv känns bara så jävla pissigt.


Fick ett brev från INKASSO, och det kändes som världen ramlade ned i mitt huvud.

Du har inte betalat din parkeringsplats...Påminnelseavgift på 180 kr, shit vilka jävla summor.

Jag har aldrig fått ett sånt här brev förr.

Så jag fylls av panik, men inser snart att jag inte kan göra så mycket en fredag kväll.

Tittade mitt konto och räkningen är betald den 21a, men räkningen från inkasso är daterad efter detta så jag fattar inte?


Det som stör mig ÄNNU mer är att jag pratade med mitt hyresbolag igår om en annan sak, och frågade då om min parkering var betald...Japp!


Jag är så bortskämd med att ha alla mina räkningar på autogiro, så nu när jag skulle betala en manuellt blir jag förvirrad.....OCH får brev från inkasso.......suck

Men jag får lösa detta på måndag och försöka slappna av under helgen(jag får panik över sånthär)


22.37 är klockan och jag är riktigt trött, försöker vara uppe liiite till som nån jävla rebell för att det faktiskt är helg!
Men så himla dumt, är man trött så ska man sova.


Imorgon har jag bokat tid för massage, ska bli otroligt skönt och jag hoppas jag får någon bra som ska knåda mig:)
Älskar lugnet och hur hela kroppen är som gelé efter massage.


2 månader med LCHF, still going strong.



Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards