batmanbebis

Alla inlägg den 4 januari 2016

Av batmanbebis - 4 januari 2016 14:24

FAAAN vilken jävla mensvärk, inte nog med att man är besviken och ledsen nu ska man behöva ha ont också.

Har iallafall kollat film och fixat lite köttfärs med blomkål.

Är så jävla jävla jävla sugen på onyttigt, ÄNNU en jävla åkomma med mensen.

Men det här jävla blodhelvetet ska fan inte få mig att stoppa i mig socker.


Snöar och blåser och det är nu ännu kallare.

Slängde ut en förfrågan om någon ville ut till stan ikväll men jisses jag har verkligen tappat lusten.

I stan är allt så jävla sent också, karaoken tror jag börjar runt 23.00

Nej jag ska gräva ner mig i soffan just nu och bara försvinna in i filmer och tv.

Sen ta en varm dusch.

Känns som alla måsten står på paus idag också, diska, plocka, boka tvätt, dammsuga.


Aja, dagen kan dra åt helvete.



Ego
Av batmanbebis - 4 januari 2016 11:28

Termometern visar -7 grader.

Åh, dumma vinter, tycker inte om den alls..Om man bara hittade några passande termobyxor, var ett tag sedan jag letade nu iof...typ..förra vintern.

Brukar kika på herravdelningen men min kropp är inte som en herres:P


Men om några dagar har man inget val, då är det dags att börja jobba igen, dvs stå ute på gården i flera timmar och gå till pulkabackar.


Var lite inne på att prova en ny krog idag, eftersom jag ändå är ledig imorgon. Men minusgraderna lockar inte att man ska sitta och åka in till stan.


Boka en tvättid bör jag göra iallafall.

Och ringa E, pratade med honom igår, han sov mest, kände sig febrig och frusen...När han är sjuk så sover han, konstant, haha helt galet egentligen, men ja sömn är ju bra när man är sjuk



När jag läser i div LCHF forum jag är med i så kan jag iaf konstatera EN bra sak mitt i all min sorg som pågår nu.

Jag har inte "fuskat" en enda gång under jul och nyår med socker.

På julafton var det riktiga prövningar med enorma mängder med sötsaker och bakverk.

I detta så är  jag rätt dålig på att ge mig själv beröm, det var när min syster sa: FATTAR DU HUR GRYM DU ÄR!?
När alla satt och åt sötsaker så gjorde du inte det, DET är starkt

Och då ramlade poletten ner, att det är rätt jävla starkt OCH ballt.


Att säga nej till goda saker när man i flera år missbrukat socker och onyttigheter.

Cool känsla.

Bra jobbat!

Ego

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards