batmanbebis

Direktlänk till inlägg 30 december 2015

Släppa in.

Av batmanbebis - 30 december 2015 23:53

Juste!
På lördag ska jag träffa en kompis.

En kompis som jag faktiskt såg som min bästa vän länge

Hon flyttade och vi gled ifrån varandra, vi har nog varit ganska olika egentligen.

Hon blev gravid...sen blev hon gravid FÖRSTA gången dom hade sex efter graviditeten...

Just då var jag otroligt skör så jag tyckte bebisar och framförallt graviditeter var as jobbigt.

Så det, och att hon bor långt borta gjorde att vi gled ifrån varandra.

Jag förklarade för henne att det var as jobbigt det här med barn och att jag inte begärde att hon skulle förstå för att jag själv kanppt gör det.


Hon förstod inte, hon sa något med"slappna av , det blir eran tur"
Och ja, det var ju som att strö salt i såren på hela situationen.

MEN

Jag har inte träffat hennes barn, och har inte träffat henne under hela senaste graviditeten, så alltså över ett år....shit

Och jag ska försöka sluta stöta bort människor pga barn, det är inte snällt.

En dag blir det faktiskt min tur!

Och hur hade jag mått om folk valde bort mig pga mitt barn?


Så vi ska ses och ta en fika, ska bli rätt kul faktiskt:)

Två dagar senare är min mens beräknad.

Så två dagar senare, efter att jag träffat en gammal bekant, haft ett ståhej med två små barn

Så sitter jag chockad eller besviken.


Måndag.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards