batmanbebis

Direktlänk till inlägg 26 december 2015

Mellandagsrea....med vagn

Av batmanbebis - 26 december 2015 17:53

Flera år i rad, också detta år så har jag besökt mellandagsrean.

Jag minns den som mycket bättre för några år sedan, nu är det skit.

Samma kläder som förra veckan..med några kronors rea.

Inne på H&M såg det ut som veckan före jul, kollade lite för att se hur priserna såg ut..En kofta som kostade 149 kr förut kostade nu 100.

Känns inte så WOW.

Jag skulle köpa en present till M och stod iaf i kön för att betala för min hårborste och ett halsband med Elsa från frost.

Jisses va frost grejer det fanns.

Gick omkring på barnavdelningen och bara WOW vilka otroligt fina häftiga och balla kläder.

Och allt med batman, ohh!


Och jag är inte mamma själv, och nej jag vet kanske inte hur det är.

Men jag känner stressen för mig själv, är det inte otroligt stressigt att vara på REAn med vagn??

Jag förstår att om du ska shoppa till ditt barn behöver hen kanske proa, men sen så tror jag faktiskt inte ni provar på så små barn som jag såg.

Vagnarna stod i gångarna, flera stycken och man kom inte förbi, barn sprang runt och vårat H&M är inte stort, därför det kryllade med folk.

Stod och tittade på något och så kom en vagn och ska förbi, då måste jag alltså sluta titta, gå ifrån plagget...släppa förbi och sen gå dit och titta igen.


Och flera av dessa såg jag ju att även pappan var med, så alltså är det en mamma, pappa  och barn men alla tre ska trängas i butiken..Ungen är varm och skriker...Kanske mamman eller pappan kan vänta utanför? Eller?

Ingen unge gillar väl att gå på REA?


Ohwell...hittade inget och mötte upp E som hade köpt julklapp till mig.

Jag fick en rattmuff, en wonderbaum som luktade bubbelgum...aww det var fina presenter.


Nu har jag precis ätit sambal kyckling, jisses så gott det var, och starkt:)

Ska ikväll iväg och sjunga, ååå jag är så suuugen:)
Har en skvätt brännvin kvar sen jag gjorde shot till pappa, undra om jag ska ta med mig den skvätten till kompisen, och blanda ut med sprite zero?

Näääääääää, nu när jag skriver och känner efter så är jag verkligen inte sugen alls på alkohol.

Blir cola zero!

Nu ska jag välja kläder, känner mig snygg och on fire!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards