batmanbebis

Direktlänk till inlägg 20 december 2015

Backpain

Av batmanbebis - 20 december 2015 20:12

Drog in centrum och kollade på COOP om dom hade sockerfritt jordnötssmör.

Jordnötter är en baljväxt och därför inte LCHF, ska jag kanske förtydliga...MEN jag hittade en med bara 7 kolhydrater, och det är fan lite(de andra låg å 17-30)

Köpte mörk choklad också så jag ska väl testa att göra den där fudgen.

Har haft ont i svanken och ena axeln idag, alltså as ont..vetinte varför, måste vara hur jag sover.

Skulle in och köpa tigerbalsam på apoteket...men så kom jag på att In och Finn säljer ju det...POW!
15 kr istället för 39...sånt gör mig glad:)
Jag är inget fan av värktabletter så funkar detta så blir jag glad.

Och det gjorde det, känns mycket bättre.


Så blev inte så himla mycket shopping för jag hade ont och kände hur hungern började smyga sig på, och det är svårt att hålla sig ifrån godis när man är i affär hungrig.


Till middag tog jag köttfärs som jag plattade ut på en plåt, kryddade massor och hade i tre ägg

In i ugnen, skär i bitar och vänd på dom...in i ugnen direkt.

Blir typ som köttfärslimpa...smaskens!

Till det serverade jag min favorit, vitkål..denna gång i creme fraise.

Gjorde också ostfyllda jalapenos..smaskens!


Känns riktigt bra att ha gått ned 7kg sen 13 november.

Och jag blir gladare när jag tänker på att jag i somras vägde 2 kg mer...Så om man mäter från sommaren har jag gått ned 9kg...WOW!


Men massa kilon kvar tills jag är "klar".

Och det jag räknar som "klar" är låååångt ifrån normalvikt, jag har inte sånna mål.

Jag trodde aldrig jag skulle gå ned 3 kg ens med LCHF.


Men självklart skulle jag vilja vara normalviktig, är lättare att klara sig i samhället då..Nu har jag provat i 31 år att leva som tjock liksom.


Imorgon är det dags, tredje gången...2000 kr till...Vi ska göra insemination.

Ca klockan 9.30 kommer min pojkvän stå i ett rum och komma i en kopp.

Sen ska det analyseras och man väljer ut de piggaste och starkaste spermierna för att sedan tre timmar senare ska det föras in i mig.

Och de där tre timmarna är så dryga, man vågar inte åka iväg långt ifrån sjukhuset.

SÅ det brukar sluta med att vi promenerar och går och käkar lunch för att sen sitta på sjukhuset igen en timme innan:P


Sen väntar julafton med släkten , en höggravid sambo kommer att vara där....sen nyår och mensen är beräknad till 4e jan.

Jag kommer att ha semester till den 8e januari, det ska bli skönt men som alltid med semester så får jag lite ångest av ledighet om jag inte har något planerat...och att gå och känna efter är väldigt jobbigt om man är hemma , på jobbet så flyter allt på.


Vi får se

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards