batmanbebis

Direktlänk till inlägg 14 november 2015

IS finns överrallt

Av batmanbebis - 14 november 2015 13:37

SVT sänder direkt om attackerna i Paris. Detta är fruktansvärt, det är så jävla stort så jag sitter här och försöker ta in allt.

Flera olika skjutningar, det updaterades hela tiden, det skedde igen och igen, det sköts människor dog.

Man pratar om att åtta av IS krigarna dog i detta. Vilket för dom är en heder...Att dö när du slåss är något som är hedesvärt för IS soldater.

I Sverige släpper vi in svenskar som varit och krigat med IS och vill komma tillbaka.

Vi har alltså såna här fruktansvärda människor i vårat Sverige.


Svensk polis säger att sverige inte behöver vara "oroliga", nånstans tvekar jag faktiskt.

Ska man undvika alla stora event?
Julhandeln?


Igår såg jag whitesnake i en arena, vid samma tillfälle hölls en spelning i paris med över 1000 människor, där det plötsligt började skjutas...Tänk om det hade skett igår på Hovet, där jag var...Började snabbt tänka hur man hade flytt, fanns ingenstans man kunde gömma sig där vid de minimala uppfällda stolarna.

Fyfan.

Jag kan inte riktigt ta in allt, det är för stort just nu...

Hur många skjutningar har skett?


Gränskontroll känns ju jävligt vettigt nu.

IS har härjat på så jävla många platser så jag tycker också att det är viktigt att tänka på det, Paris är inte först..och inte sist.


PRAY FOR THEM ALL.



 
 
Isabelle och Lucas

Isabelle och Lucas

15 november 2015 06:30


Mycket bra Inlägg av dig Batman !!!!....

Man kan inte fly från det och det kan hända var som helst !!!!...

Det bästa är att hålla sig inomhus hela tiden som jag gör och beställa mat å allt från Nätet i stället för att gå Ut å sådära, och ja Julhandeln är nog inte så smart att gå till om man vill komma levande därifrån vill säga !!!!????....

Jag läste nånstans att Sverige har en förhöjd Vaksamhet efter det som skett i Frankrike som det så fint kallas då, men ingen förhöjd säkerhet ( som jag tycker borde sättas in ) lr vad fan det kallas jag är lite trött i skallen nu !!!! sorry :-) hihi

// Med vänlig hälsning Isabelle //

http://www.---0o0---llsabellell---0o0---.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards