batmanbebis

Direktlänk till inlägg 9 november 2015

Mage/äggstockar wtf?

Av batmanbebis - 9 november 2015 11:17

Klockan ringde imorse som vanligt och jag var riktigt trött..
Kravlade mig upp och klädde på mig.

Får sms av kollegan, hon har varit vaken i natt pga smärtor, hon blir hemma. Jag smsade tillbaka, krya på dig.


Plötsligt får jag illamående och svettas som fan, sätter mig på toa och tänker att jag kanske är dålig...Inget.

Det hugger och det gör jävligt ont, svettas, som att stå i en bastu.

Går in i sovrummet, måste sätta mig vid fönstret..Sätter mig på sängen vid fönstret som är lite öppet.

Ser haken högst upp, försöker sträcka mig efter den men det hugger.

Sätter mig på sängen och vaggar...Måste vagga snett för sitter jag rakt gör det ont.

E vaknar och blir klarvaken på några sekunder, smeker min rygg och frågar om han ska ringa ambulans.

Jag gråter, huggen gör så ont...dom kommer sporadiskt.

Försöker resa mig upp, då skriker jag rakt ut.

Fan.

Ringer och sjukanmäler mig, tänker direkt på hur sjukt det låter att jag blev dålig så plötsligt.


Tillslut lyckas jag lägga mig på sidan och hasa mig upp och somnar i två timmar.

Vaknade och känner att det är en molande värk..

Går på toaletten och kissar, då hugger det.

Det kan ju inte vara magen om det känns när jag kissar?

Att min mage är knepig det vet jag ju så jag tror ju direkt att det är magen. Jag kan exempelvis få sjukligt ont bara pga av gaser.

Nu sitter jag här och det känns, hugger inte men känns.. Kändes som att jag typ kissade på mig lite, så jag gick och kollade....inget.

Kan detta ha med inseminationen att göra?



Censur · Ego
 
 
Ingen bild

anna

9 november 2015 13:01

Ring sjukvårdsupplysningen! Kan ha med insemination att göra. Kan vara bra att kolla upp. Det skadar inte. Man kan få infektion efter insemination....

batmanbebis

9 november 2015 15:34

Det gick över. Är min knepiga mage

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards