batmanbebis

Alla inlägg under oktober 2015

Av batmanbebis - 3 oktober 2015 13:48

Jag har nu i över två timmar försökt att hitta/kolla/boka en resa till Grekland.

Min kompis kommer att vara i chania , så jag tänkte AHA, jag kollar chania.

Efter flera sökningar så inser jag att det inte går direktflyg dit, känns väldigt jobbigt. Ett byte är väl okej men flera av avresorna kom upp i 9-18 timmar....gäsp!

Så jag försökte hitta alternativ till chania, finns ju flera ställen liksom.

Nä, det var inte så lätt det heller.

Flera av sökningarna gav INGA träffar, så man kan inte ens åka till Grekland dessa datum jag valde?

Åhh jag blir så less.

När jag insåg att jag sökt i över två timmar och mitt huvud började banka så var det dags att ge upp.

Därför det är så lätt att bara klicha i charter, flyg och boende i ett.

Men nej det gick inte.

AHH HUR FAN SKA JAG GÖRA!?

Tänkte iallafall resa i påsk, kring 24e mars.


Nej nu måste jag nog ta och äta något, förmodligen därför jag är hysterisk också.

Min pojkvän sover fortfarande, det är ju jävligt normalt det också..


AHHH!!!



Av batmanbebis - 3 oktober 2015 11:30

I did it.

Jag är ju en sucker för thaimat så nu jävlar skulle jag testa det själv.

Alltså har ju lagat det 100 gånger men det smakar aldrig "så".

Så nu jävlar köpte jag ostronsås och det är DEN som gör pricken över i:et.

Marinerade köttet ett dygn i förväg och hade Maizena i marinaden

Så nu jävlar, blev det smarre!!


 


Igår kom E.

Vi har inte setts på över två veckor.

På jobbet så kände jag en känsla av saknad, och det kändes så häftigt och bra så jag skuttade in i personalrummet och skrev ett sms till honom

"Jag saknar dig, tänkte att du behövde höra det".


Igår var han på begravning så det sista han behövde var en känslostormande flickvän.

Vi kramades och han satt nära nära och vi kollade på Idol.

Blev sen sugen på att gå ut, och det kan ju låta konstigt och egoistiskt. Har inte träffat min pojkvän på över två veckor och så ska jag GÅ UT.

Men för mig är det egentligen inte konstigt alls.

Jag går ju ut för att sjunga, sjunga är min passion och något som jag mår extremt bra av, så jag behöver den dosen av sång när det äntligen är helg.

E hade som vanligt inga problem alls med att jag går ut"vi sover ju ihop sen".


Krogen var full med människor och det var himla bra stämning.

Jag hann sjunga tre gånger, så det var härligt:)


Träffade en kille som jag strulade med en gång, han bara "varför ser man aldrig din kille, ni har ju varit tillsammans jätte länge"

Haha, ja, jag önskar ibland att E också fann glädjen i karaoken så vi kunde göra detta tillsammans.

Men sen så försöker jag se det som att det är min grej och man behöver inte dela den med sin pojkvän.


Blev en lyckad kväll och jag kände mig så himla snygg och fin, skålade med många främmade människor(jag har så jävla svårt att våga ta kontakt med folk)


Tack för en bra kväll!

Bild · Ego
Av batmanbebis - 3 oktober 2015 11:12

Frågorna verkligen strömmade in när jag hade frågestund i ett blogginlägg.

Eller nej..så var det ju inte riktigt...alls.

Men jag fick en viktig kommentar, med en viktig reflektion..tack!

När man ser att man har 20 40 50 läsare...så undrar man, vilka är ni? Varför läser ni?

Det är rätt sårbart ibland att blogga, här i min blogg har jag verkligen vänt ut på mig själv, suttit naken och blottad och bara sagt.allt Ibland är det då skönt och saker känns verkliga om man får en kommentar av er som läser.


Fick även frågor som jag ska besvara, så här kommer de!


3 saker jag aldig skulle klara mig utan?: Jävlar, i mitt liv eller i vardagen? Jag antar att luft vatten och mat ingår och att jag ska välja något annat?......jag skulle inte klara mig utan min röst och att jag får sjunga, det är otroligt viktigt för mig att få sjunga och "uppträda". Den andra saken skulle nog vara min syster då jag jämt känner "vafan skulle jag göra utan henne". Hon är min luft när jag inte kan andas och min stoppknapp när jag flippar ur.

Tredje saken..Svårt, jag älskar ju mina kläder..så kanske ...skor?


Perfekta dejten för mig? Oj, dejter är man ju inte så bortskämd med. Men nu rent spontant så skulle jag gilla att gå till en konsthall eller liknande och titta på ett gemensamt intresse och sedan avsluta med en fika där vi pratar mer om vad vi nyss såg.


Vem är du? Beskriv dig själv från en annans perspektiv?: Oj, detta måste jag verkligen bli bättre på. Jag vet att jag framstår som någon annan än den jag är, för det har jag märkt flera gånger när människor berättar för mig sina första intryck när vi sågs. Andra uppfattar mig som självsäker och lite svår. Detta är nog främst i krogenmiljön. I min arbetsmiljö så tror jag att jag uppfattas som normbrytare och som sällan är tyst.


Är du nöjd med ditt sexliv? Ja, alltså..Hah hur svarar man på detta? Sex är absolut inget tabubelagt ämne för mig, har alltid varit öppen angående sex. Men då jag missbrukade sex i många år så känner jag att jag ibland har svårt att hitta tillbaka till det nyttiga sexet som handlar om känslor och njutning. Sen när vi är i våra perioder där vi försöker bli med barn så är det väldigt stelt och "nödvändigt" i perioder. Överlag tycker jag vi har ett bra sexliv, E är en bra partner som ser till mina behov och jag....borde väl bli bättre på att se till hans:p haha


Något jag saknar i mitt liv(förutom barn). Massor faktiskt. Jag saknar ett inre lugn, att jag känner"här ska jag vara". Känns som jag står vid nån linje och är berädd att springa helatiden.

Jag saknar en sysselsättning att göra när jag inte jobbar, som är meningsfull för mig och för andra.

Jag saknar en sund kroppssyn på mig själv. Jag saknar ett liv med min pojkvän som är så nära "normalt" som möjligt.


Favoritoutfit? Älskar platåskor, klännningar och leggings, gärna nån lång kofta till och något snyggt smycke.


Syn på kroppshår? Jag rakar mig..när jag orkar...Tidigare var det hysteriskt med rakning.

Synen på kroppshår är att jag trivs utan men bryr mig inte om hur andra har det.


Vildaste sexuella fantasin? Oj svårt då jag har gjort en heldel inom sex så har jag upplevt endel och då är det ingen fantasi. Men gillar tanken på att ha sex när andra ser på...utan kamera:P


Sådär det var frågorna till dig som undrade, och nu fick ni andra också se!


hejpa!


Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards