batmanbebis

Direktlänk till inlägg 30 september 2015

Hicka, fråga vad ni vill.

Av batmanbebis - 30 september 2015 19:59

Jag beställde ett storpack av Re-charge för ett tag sedan.

Det är en liten påse med pulver som du har i ett glas vatten, ska väl motsvara två koppar kaffe i koffeinmängd.

Tänkte att det var ett bra alternativ när man är trött ibland. Och verkligen billigare än drickan Celcius.

Vi får väl se!


Idag har jag haft huvudvärk, likaså igår.

Det är något skumt med mina ögon, och det oroar mig lite.

Känner mig extremt trött i ögonen och överansträngd. Måste nog ringa optikern.

Och minsta lilla smuts på glasögonen så blir  mina ögon jätte irriterande.

Är också rädd att detta ska påverka min uppmärksamhet nu när jag ska övningsköra.


Körde med pappa idag.

Vi körde på en stor grusparkring, övade på dragläge, sväng med blinkers.

Körde några varv och det gick jätte bra, men det där dragläget blir jag fan inte klok på.

Så jag ska nog boka en tid på körskolan för att höra lite hur dom lär ut.

Min pappa är fantastisk och har massor av tålamod men han är inte så bra på att lära ut, han säger att jag ska "känna" hur jag ska klara av ett dragläge.

Är inte så lätt att känna, när jag inte vet hur det ska kännas:)


Känner mig också besviken på att det verkar som att pappa inte kan övningsköra med mig så ofta.

Jag hade nog räknat med 3gg i veckan iallafall...Det verkar svårt för honom.

Vi diskuterade idag alternativet med att ta för enbart automat.

Jag googlar och läser både för och nackdelar.

Min spontana tanke är..JEHU JAG SLIPPER DRAGLÄGET, kopplingshelvetet gör mig galen.

Automat skulle innebär att jag "Bara" behöver lära mig trafikregler och uppmärksamheten i speglar osv.


Jag läser en del här att folk skriver att dom har en frågestund, att man ska skriva frågor till de som bloggar, att dom "svarar på allt".

Jag går in och ser folk skriver massor av frågor, jag är förvånad faktiskt...För jag scrollar ner och människan verkar inte få så mycket kommentarer annars, men när det gäller frågor så fick dom massor...

Så, om jag har frågestund...typ nu?


KLARA FÄRDIGA GÅ

Ego
 
 
Ingen bild

Alice

1 oktober 2015 08:44

Hej, tänkte först passa på medans jag ändå kommenterar.
-Jag känner igen mig som fan i dig. Inte din situation (då jag är 18 år & pluggar å jobbar) men i alla dina känslor och tankar.
Jag har under större delen av mitt liv varit psykisk sjuk å haft problem med känslor. Jag FÖRSTÅR precis vad du menar att du känner för din pojkvän, du gillar ju honom, men känner ändå ibland ingenting och han gör dig vansinnig. Frustrationrn du ibland beskriver att du känner på mig själv, för allt som bara inte blir gjort - damn thats me.
Å alla gånger du beskriver dina flippade känslor som du knappt själv förstår så känns de tammefan som om de är mig du förklarar.
(Blev onödigt långt men bara så skönt(?) Att jag inte är ensam liksom :) )
Så nu frågor i guess?
.3 saker du aldrig skulle klara dig utan?
.perfekta dejten fö dig?
.vem är du? typ beskriv dig själv från nån annans perspektiv
.är du nöjd med ditt sexliv? why/why not? (jag är väldigt öppen ang sex å ser de sjukt naturligt men skulle du imte vilja svara, så gö inte de;) )
.något du saknar i ditt liv? (om vi bortser från barn
.Favoritoutfit?
.syn på kroppshår?
.vildaste sexuella fantasier?


försökte komma på lite mer "orginella" frågor. Haha fan va svårt de va

batmanbebis

3 oktober 2015 11:11

Hej Alice! fan va kul att du känner igen dig i det jag skriver, kul är kanske inte rätt ord men så jävla viktigt att det finns fler. Jag känner mig väldigt ensam i mina känslosvall, känner mig mest elak och konstig oftast.
KUL med frågor!
Jag svarar på dom i ett inlägg, bara för att det bara var du som frågade nåt:p Så håll utkik..kram och...TACK!

 
Mot Ett +

Mot Ett +

3 oktober 2015 17:18

Nu blev jag också sugen på att prova ha en frågestund! Men blir väl ingen som frågar mig nåt heller. 😝

http://motettplus.blogg.se

batmanbebis

4 oktober 2015 11:28

Hahah nej det var ju ingen frågestorm direkt, men det var skoj att testa:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards