batmanbebis

Direktlänk till inlägg 28 september 2015

NaturalCycles?

Av batmanbebis - 28 september 2015 21:13

Alla dessa försök och prövningar har nu gjort att jag börjat googlat efter nya grejer.

Har nu kommit till Natural Cycles.

Min tanke förr är ÅÅÅÅ va jobbigt att hålla på och tempa varje morgon, kolla temp och vad som är vad.

Men sen googlade jag massor och inser att det är ju appen som räknar ut allt.

Jag behöver bara tempa mig och föra in det i appen.

Så kanske ska man testa?

Vet att en temp från dom är "bäst", men läser att en helt vanlig termometer också funkar.

Måste forska lite till innan jag börjar med detta.


Har ju velat testa progesteron denna månad men vågar fan inte då jag inte vet när jag har ägglossning.

Vill inte förstöra genom att kanske börja smörja på fel dag.


Att börja tempa gör att appen kan säga åt mig när jag har ägglossning, för det vet den genom att jag för in min temp.


Aja..fortsättning följer.

Va trött som ett as idag när klockan ringde, tror det börjar bli mörkare nu.

Och mensen är konstig som fan denna månad. Så var den förr förra mensen också.

Började småblöda i fredags.

Lördagen, mensvärk och "riktig mens".

Söndag hade jag binda för att tydligare se hur mycket mens som kom...hade samma binda typ hela dagen.

Idag måndag, knappt något alls..

Brukar ju ABSOLUT blöda i två hela dagar iallafall..


Suck

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards