batmanbebis

Direktlänk till inlägg 18 september 2015

Hello hello fredag!

Av batmanbebis - 18 september 2015 16:51

En bra vecka är nu slut:)

Jag gick till affären efter jobbet och funderade vad jag är sugen på för mat.

Jag är nog rätt ensam om det jag köpte.

Ärtsoppa.

Men jag tycker det är smaskens:)

Sen känner jag mig lat att laga något när det bara är jag som ska äta.

Nu är jag mätt som en plätt.


På jobbet:

En bra dag, barnen lyssnade och vi har idag kollat in en massa djur på google.

Vi googlade och småpratade om alla djuren.


Mötte läraren som har eleverna som jag hade förra terminen.

Hon hängde med huvudet och såg ledsen ut

Jag vet att klassen är extremt krävande jag har ju haft dom

Hon är väldigt erfaren och verkar vara en grymt bra pedagog

Nu har hon sagt upp sig,

!!
Hon har haft eleverna sen augusti...nu är det september.

Hon säger att det inte går längre, hon orkar inte.

Jag blir så jävla ledsen!

Hon är ju så jävla bra, och detta bör ju tyda på att ledningen inte stöttar henne på ett bra sätt.

Jag vetinte om eleverna har blivit "värre", men EN MÅNAD har bara gått.

Jag vill så gärna ge dom tips, men man vill inte trampa nån på tårna och leka"jag vet bättre"

Men dom här barnen måste man verkligen ha en relation till.

Från dag ett måste man bli deras vän, någon dom kan lita på.

Jag kan bara inte fatta, det har bara gått en månad.Och TRE personer är utarbetade, och en har sagt upp sig.


Annars?

Har kommit en avi, tror det är den där rosa koftan. Men åhh jag är så trött i fötterna jag orkar inte hämta ut den, men jag e ju nyfiken också:p

Imorgon ska jag övningsköra med pappa!!!
Första gången:)


Jag tackar för den här fina arbetsdagen och hoppas att kvällen blir bra!

Censur · Ego
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards