batmanbebis

Alla inlägg den 12 september 2015

Av batmanbebis - 12 september 2015 16:43

Blev utgång idag, var 4 veckor sedan jag var på mitt stammishak konstaterade jag, var kul men inte woho

Drack tre cider före och sen två öl på krogen.

Tror dock att jag är bakfull idag, är helt slut.

Sov som en klubbad säl iallafall och idag var vi iväg och handlade.

Känns som vi jämt handlar, haha men jag antar att det är så?

Vi handlade kött som E har satt i marinad nu.

Många gånger är jag inte så förtjust i kött, visst köttbullar, korv och köttfärs men inte kött kött.

Som nu köpte vi nån stor klump kött, haha minns inte ens vad det hette.


Min pojkvän är en fantastisk kompis som alltid ställer upp, är vänlig och rolig att vara med.

Därför blir jag så jävla förbannad när han nu smsat två gamla kompisar som inte ens svarar på sms.

Man kan väl svara?!

Nu handlar det inte om en gång utan att han försökt en tid att ringa och smsa, men inget svar.

Det gör mig så ledsen att han inte har så många vänner i sitt liv, han är ju verkligen en bra kille!


Min granne och E brukar småprata när vi träffas i trappen eller vid bussen, och dom bestämde att dom skulle fiska ihop nån dag.

Grannen var på och berättade att det var länge sen men att han har ju fiskegrejer.

"Kom förbi nån söndag", sa grannen.

Sagt och gjort.

E packade fiskegrejerna och plingade på, ingen öppnar men E säger att han hör att grannen går omkring hemma.


Nu träffade vi grannen igen och E frågade om dom skulle fiska, då svarar grannen"jo jag måste bara fixa fiskespöt du vet det är inte ens upppackat"
MEN PACKA UPP DET DÅ?

Skit i honom sa jag sen till E, så jävla tråkigt med folk som man inte vet vart man har.


Och hans två vänner som inte heller svarar på sms, vad är det för stil?
E är bostadslös och utan jobb, det BORDE kanske ligga i deras intresse o fråga hur han mår eller om han behöver något?


Vänner glider man ifrån, precis som jag också gjort med flera av mina, så jag delar med mig av mina vänner till min pojkvän.

Man blir så ledsen när någon man älskar blir behandlad som skit.


Jag har två killpolare som jag försöker få honom att umgås med och den ena är han med ibland, men just idag var båda upptagna och då såg jag att han blev lite besviken, han ville nog hitta på något.


Önskar verkligen att han kunde få en polare som älskar just det här med naturen, fiske och vandring, det skulle vara bra för honom!





Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards