batmanbebis

Direktlänk till inlägg 4 september 2015

Annars?

Av batmanbebis - 4 september 2015 23:22

E var vaken hela natten, jag förstår honom..Många tankar som snurrar:(
Jag drog till jobbet och jag kramade om honom extra hårt, han säger inte så mycket min pojkvän men klart han är ledsen.

Jag jobbade på och det killar i näsan och snorig är jag också.


Kommer hem och äter fiskpinnar med pommes som E fixat.
Jag är helt slut och går och lägger mig två timmar, somnar pladask när jag lägger mig på kudden.


Nu sitter jag här och ska strax gå och lägga mig för natten.

Smsade lite med mamma igår, några i släkten ska dit på söndag så jag ska samåka med min moster dit.

Mamma har fyllt år och hon tjatar om att hon vill ha mig dit, hem till henne.

Jag vill ju inte, men detta blir ett bra tillfälle, stanna några timmar och dessutom får skjuts dit och hem.


Det är svårt att undvika någon när personen i fråga inte alls ser situationen på samma sätt.


Gjorde en beställning på ellos, 30% på REA priset, så 1500 kronor blev 720 kr.


E har varit här rätt länge nu.

Det har varit mysigt och jag känner verkligen hur vi kommunicerar bättre när vi inte bor ihop på heltid.

Nu när han vart här länge märker jag att det börjar knorra igen, lite smått.

Han pratar om att han ska åka hem igen typ på tisdag.

Jag har eventuellt ägglossnning fredag, så han skulle behöva vara här iallafall mån-söndag

Så vi får väl se om det kan bli så, annars får vi missa denna ägglossning:/



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards