batmanbebis

Alla inlägg den 4 september 2015

Av batmanbebis - 4 september 2015 23:22

E var vaken hela natten, jag förstår honom..Många tankar som snurrar:(
Jag drog till jobbet och jag kramade om honom extra hårt, han säger inte så mycket min pojkvän men klart han är ledsen.

Jag jobbade på och det killar i näsan och snorig är jag också.


Kommer hem och äter fiskpinnar med pommes som E fixat.
Jag är helt slut och går och lägger mig två timmar, somnar pladask när jag lägger mig på kudden.


Nu sitter jag här och ska strax gå och lägga mig för natten.

Smsade lite med mamma igår, några i släkten ska dit på söndag så jag ska samåka med min moster dit.

Mamma har fyllt år och hon tjatar om att hon vill ha mig dit, hem till henne.

Jag vill ju inte, men detta blir ett bra tillfälle, stanna några timmar och dessutom får skjuts dit och hem.


Det är svårt att undvika någon när personen i fråga inte alls ser situationen på samma sätt.


Gjorde en beställning på ellos, 30% på REA priset, så 1500 kronor blev 720 kr.


E har varit här rätt länge nu.

Det har varit mysigt och jag känner verkligen hur vi kommunicerar bättre när vi inte bor ihop på heltid.

Nu när han vart här länge märker jag att det börjar knorra igen, lite smått.

Han pratar om att han ska åka hem igen typ på tisdag.

Jag har eventuellt ägglossnning fredag, så han skulle behöva vara här iallafall mån-söndag

Så vi får väl se om det kan bli så, annars får vi missa denna ägglossning:/



Av batmanbebis - 4 september 2015 23:02

E har en kompis som han känt i flera år som har cancer.

Det var verkligen mycket som hände med henne, hon har genomgått ett flertal operationer.

Hon kunde inte äta vanlig mat, tänderna var förstörda av medicinerna.

Hon fick krampanfall och psyket blev så påfrestat så att hon tillslut la in sig själv på psyket.

Hon var inte ens fyllda trettio och hennes liv är en kamp

En dag frågade hon om vi ville passa hennes hund, eftersom hon åker in och ut på sjukhus


Jag var rätt tveksam, är ju ingen hundmänniska men ville hjälpa till.

Hunden var här i en månad och jag blev förälskad, vilken fantastisk hund!


Vi passade hunden flera gånger och hon var så tacksam

Jag addade henne på facebook och hon skriver om nya krampanfall och rädslor.

Hon skriver att hon träffar en kille.

Sen skriver hon om att han var elak och att "karma kommer slå tillbaka"

Jag imponerades verkligen av hur denna människa kämpade, hela tiden varje dag.


Igår kväll får E ett sms

Hon är död.

Jag blir helt chockad...jag säger ba...va..alltså va.

Det var ett krampanfall och kroppen orkade inte mer.

E ser helt tom ut, hans vän, som han känt i så många år....är nu död.

Vi lägger oss i sängen och pratar, det är iaf glädjande att hon nu slipper ha ont, slipper kämpa

Sen kommer vi att tänka på hunden, hur ska det gå för hunden?

Och vi tänker på hennes mamma.

Fyfan:(


E smsar lite med en bekant till familjen som berättar att denna tjej, denna kämpe några veckor innan har blivit misshandlad.

Då har alltså killen hon var tillsammans med misshandlat henne?!
Vad...alltså...vilken jävla människa misshandlar någon som är så liten och svag och sjuk som hon var?

E berättade att stressen av att han fanns i närheten och hade gjort så mot henne blev för mycket och flera anhöriga kunde se att hon mådde sämre.

Killen hade tydligen också förstört hennes lägenhet.

Jag blir fan stum!


Jag fick aldrig träffa denna människa.

Så jag har bara chattat med henne och fått tagit hand om hennes fantatiska hund.

Vi skulle ses men det blev för mycket sjukhusbesök och hon orkade inte.


Jag träffade aldrig henne men allt detta känns så sjukt overkligt.

Går in på hennes facebook, i tisdags skrev hon"det är jobbigt nu".

Hon mådde dåligt, men det gjorde hon så ofta.

Hon fick ett krampanfall och kroppen orkade inte.


Vila i frid fina kämpe!

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards