batmanbebis

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2015

PMS humör?

Av batmanbebis - 30 augusti 2015 10:07

E kom igår och jag förvarnade honom att jag inte var på bra humör.

Jag kan känna direkt när det här dåliga humöret kommer krypande och jag börjar fundera om det är att det alltid är såhär precis före mens?


Han sa att han ville jätte gärna komma och att han saknade mig massor, är rätt jobbigt att inte kunna säga detsamma, precis nu.

Men efter tre år så känner jag iaf att vi har blivit bättre på att kommunicera och jag förklarade för honom att jag gillar honom massor för att han låter mig vara som jag är. Och idag är jag sur och lättirriterad.

Vi gick tillsammans till affären och handlade nånting vi kunde mumsa på till kvällen.

Jag fick verkligen hindra mig själv vid chipshyllan, hahaha. Har ju fått en idé igen nu om att jag ska försöka tänka på vad jag äter, få se hur länge det håller:)


Det blev min nya favorit som jag ätit flera gånger nu i veckan, nämligen vaniljsås, vindruvor, kokosolja och nu..melon!

MUMS!

Blev en hemmakväll då jag var riktigt trött..la mig i sängen klockan 23..jisses.

Och vaknade nu vid tio, så jag var nog rätt...trött.

Hade en jobbig dröm, brukar inte komma ihåg mina drömmar.

Drömde att jag gick in till en läkare, och att flera av mina anhöriga var kvar i väntrummet.

Minns att jag fick en lapp, som ett kvitto i handen och läkaren log emot mig och sa grattis, på lappen minns jag att det stod massa liten text men med fet skrift stod det POSITIVE.

Jag hade fått ett gravidbesked i min dröm och i drömmen så försöker jag hålla tårarna inne, tackar läkaren och går ut och faller ihop på golvet i väntrummet.


Min systers reaktion var oslagbar, minns hur det verkligen kändes hur hårt hon höll om mig.

Sen mamma.


Huu, va tom jag kände mig nu när jag vaknade, ledsen och sur.

Gick in på toa och kissade och kollade på pappret, ingen mens ännu.


Idag är tanken att vi ska tvätta nu klockan ett.

Sen tänkte vi grilla, har blivit aldelles för få tillfällen att grilla i sommar då vädret inte varit skoj.

Vi har köpt ost paprika och en massa olika chili. Och hamburgare:)



 
 
Sandra

Sandra

30 augusti 2015 22:58

Hej fick din kommentar innan idag så här är svaret på den. För att ta bort en omröstning på bloggen så loggar du in på bloggplatsen på din dator och klickar på blogga då kommer de upp en lång lista med alternativ och då klickar du på omröstningar och där under finns det alternativ och då trycker du på redigera omröstningar och sen kryssar du i rutan och trycker på ta bort markerade :) Hoppas du förstod ha en bra dag :)

http://sandrasplacee.bloggplatsen.se

batmanbebis

31 augusti 2015 19:58

Äntligen, tack!!!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards