batmanbebis

Alla inlägg den 25 augusti 2015

Av batmanbebis - 25 augusti 2015 18:22

WHAAAAAAAAAA, jisses va jävla trött jag var idag.

Under min rast så blundar jag lite och slappnar av, och somnar..wow!

Annars en fantastisk dag

Kollegan var hemma med sin sjuka son idag men det kändes så bra att i den här barngruppen blir det ingen panik.

Vi lekte och körde charader.

På torsdag ska vi ha lite möte och prata inför föräldramötet vi snart ska ha.

En av mina kollegor sa att vi skulle ta upp att barnen måste prata svenska när dom är här.

Alltså va?

Ska vi ta ifrån barnet ett helt språk medans dom är i skolan?
Det är inte bara idiotiskt utan.......får man verkligen säga så? begära det?

Barn som är tvåspråkiga leker såklart ibland på sitt språk.

Alltså jag blir galen och jag vägrar säga något sådant på ett föräldramöte...

Och imorgon ska jag ta upp det med min kollega som jag hoppas håller med mig.

Fick ju sms av henne imorse att hon var hemma idag hon skrev även såhär

"jag är så glad att jag börjat på xxx skolan och att jag har dig som kollega, du är en klippa"

WOW tack, va kul att höra!:)


Nu är ju tanken att jag ska torka golven, imorgon kommer dom och kollar ventilationen.

Såå trööööött

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards