batmanbebis

Alla inlägg den 20 augusti 2015

Av batmanbebis - 20 augusti 2015 20:40

Så var det dags för klassen att testa på att vara i skolan och på fritids en hel dag.

Det har gått riktigt bra och idag fick jag även kontakt med elever i andra klasser.


Imorse när min klocka ringde så var E redan halvvaken.

Och OJ, hahaha det är inte bra att börja prata med mig direkt på morgonen.

Jag är super fokuserad på mina rutiner och allt blir fel om han stör mig

Mobilen ringer och jag brukar snooza 2-3 gånger, då funkar det liksom inte att han ÅÅÅ ÄLSKLIING HEEEJJE efter första ringningen.

Efter andra ringningen drog han tag i min fot och skulle krama om den...Eh?...NEJ!

Jag gick upp och satte mig på sängkanten och sa att han måste låta mig vara.

Där är E lite så att han inte tar det på allvar utan ska fortsätta"gulla" tills jag blir galen.

Låste dörren när jag skulle tvätta ansiktet och sminka mig för att inte bli störd:)


Var hos tandläkaren idag för att ta bort tandsten.

Och det är ju jävligt konstigt egentligen.

Hos min förra tandläkare så hade jag väl "lagom tandsten" och inga hål.

Nu hos den nya har jag massor av tandsten och flera småhål. Visst tandhälsa förändras ju men klart man blir förvånad när man hela livet fått höra att man har god tandhälsa.

Denna tandhygenist sa att jag har en tendens att få tandsten UNDER tandköttet, och behandlar man inte det kan det innebära tandlossning.

Det blödde som fan när hon rensade.

Fast ja, jag har ju tandläkarförsäkring TACK O LOV, om jag nu plötsligt ska få sämre tänder?
Så jag går ju då på regelbudna koller så då borde det inte hinna bli tandlossning, kan man ju tycka?


Aja får väl bli mer effektiv med den där förbannade tandtråden, använder ni tandtråd?


Nu blev klockan plötsligt jävligt mycket och jag måste ju packa inför helgen, vi åker till syrran!



Ego

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards