batmanbebis

Alla inlägg den 10 augusti 2015

Av batmanbebis - 10 augusti 2015 18:39

Första dagen på jobbet avklarad.

Vi har en ny förstelärare som ska vara med och stötta oss i vårat arbete, och jag fick beröm av henne för att jag vågade vara rak och ville ha svar på mina frågor..kul!


Jag har precis fyllt i min hälsodeklaration för körkort online.

Imorgon ska jag posta in mitt synintyg.

Sen ska man betala in en avgift för att sen ansöka om handledarskap och sen gå en utbildning.............tror jag?

Så jag frågade pappa idag o han ville övningsköra med mig och han sa absolut.

Så det känns ju jävligt skönt.

Jag vill så gärna genomföra något, lyckas med något stort och få cred för det.


Men min pappa har fan inte ens nyckel i sin bil, hahaha jag blev så förvånad förut när jag åkte med honom"VA har du bara en knapp du trycker på".

Jag är super rädd att misslyckas och jag är rädd att pappa tycker att jag är dum, men jag ska försöka!!


Det vore ju rätt ballt att ha kortet nästa sommar, men ett år är kanske rätt kort tid att lyckas på?


Imorgon är det möten och vi ska till sjukhuset för att lära oss om äggallergi, samt om adrenalinspruta.

Jag gick den utbildningen för två år sen, fick tillomed ta den där sprutan i mitt ben(för att ingen annan i arbetslaget vågade)


Känns skönt att vara på banan igen, rutiner och jobb...Finns inget utrymme över att tänka så mycket på ALLT som jag gjort nu.

Funderar på att dra och bada imorgon efter jobbet.

Himelen var ju aldelles blå idag och det var otroligt kvavt.


Åh juste, jag har ju köpt jordgubbar!!


Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards