batmanbebis

Alla inlägg den 8 augusti 2015

Av batmanbebis - 8 augusti 2015 15:24

Igår träffade jag ju min gamla vapendragare som jag umgicks massor med förr.

Men herregud så jävla full hon blev.

En hållplats innan vi skulle gå av så håller hon på att kissa på sig så vi måste fort gå av tåget.

Hon kissar i ett typ väntbås.

Sen är det 29 min till nästa tåg...vi går upp till bussen 23 min kvar

Vad gör hon?
Liftar.

Första bilen stannar.

Fan heller att jag går in i en bil.

Hon ropar kom, kooooooom flera gånger.

Jag ger efter och sätter mig i bilen.

Det är två polacker, män.

Jag sitter som på nålar hela resan(på typ 5 min).

Hon sa att hon vägrar begränsa sig pga att män är idioter och likaså samhället.

Ja jo det har du väl rätt i, men vad hade du gjort om dom typ hade låst dörrarna och kört oss nån annanstans

Då hade jag spöat dom..säger hon...min kompis på 51.

hahaha jisses.


Men nej jag liftar nog inte igen, inte på eget initiativ

Men visst var det nice att komma dit direkt än att vänta på buss:)

Av batmanbebis - 8 augusti 2015 15:11

Har varit iväg och handlat lite cider till ikväll.

En tjej jag träffat typ....en gång? har bjudit in mig till sin 25 års fest.

Jag tror inte det komer bli något skoj, vet inte varför egentligen men har bara den känslan.

Hemmafester hänger ju väldigt mycket på folket som är där, så vi får väl se:)

Jag ska dit med min bästis.

Han har legat med tjejen vars lägenhet festen ska hållas i..haha

För en månad sen, när det var fest där och hon blev as packad.

Jag vetinte om dom har pratat om att han ska sova där, men han är totalt inställd på det iallafall.

Så det blir för mig att åka hem själv:P


Är väldigt kvavt ute, viket gör att jag kommer åka med en mycket svettig kompis.
Han har problem med att han svettas....enormt...jag säger att han borde ha med sig en påse med en extra t shrt för det e ju inte så kul o komma till en fest med genomvåt tshirt.

Igår när vi träffades så stank han redan svett, undra om han känner det själv?

Jag brukar försöka ge honom lite tips man vill ju inte vara elak heller.

Kan ni säga till era vänner om dom luktar?


Jag har alltid haft svårt för sånt.

Och nej, jag är helt säker på att jag inte skulle uppskatta om någon påpekade det för mig

Men jag svettas ju också, även om det är mindre nu när jag gått ner i vikt.

Men jag slutar alltid duschen med kallt vatten.

Har typ alltid med mig parfym och deo.

Så ja vi får väl se ikväll!
Är ju rätt jävla säker på att min polare kommer sitta som ett plåster på den där bruden så att han ska få ligga igen, hahahaha jaja.



Av batmanbebis - 8 augusti 2015 02:15

Jag tycker verkligen om min bästis.

Han säller alltid upp, är rolig och vill mig väl.

Men JISSES ibland är han...helt otrolig.


Han och en kompis träffar tvä tjejer på krogen.

Den ena tjejen, som har kille, tar min bästis med sig hem.

Tjejen kommer hem till honom och hon säger att hon vill se film

Okej tänker min polre(som absolut tror att han ska få ligga).

Och nu det rubbade.

Hon pratar om sin kille om hur mycket hon älskar honom, men han tror FORTFARANDE att han ska få ligga.

Han tittar på TRE filmer med henne, när klockan är halv sju på morgonen så inser han att han inte kommer få ligga så han går och lägger sig några timmar, vaknar och säger att han ska iväg och skickar hem henne.


Alltså hur blind får man vara?
Man märker väl om någon är intresserad?
På hur hon pratar rör sig, rör HONOM, osv.

Men nej, han fattar inget utan tittar på tre filmer med en människa som han mött på krogen.


Sen kan jag ju tycka hon är rätt knäpp också.

För ärligt....tjejer följer fan inte med killar hem från krogen om man är gift?
Eller för att se film?


Sen idag var vi på en ny krog inne i stan.

Billig öl och trevligt sällskap med nya och gamla vänner.

Han sitter och upprepar "wow va många tjejer, ojoj shit ohh oj va många"

Man bara, ja absolut, det finns många tjejer här.

Men han säger det igen och igen, sen ler han sådär fånigt.

Alltså JAG VETINTE varför jag bryr mig så mycket, jag tycker bara det e så stört.

Ett tag var han typ inte kontaktbar för att han satt och glodde på tjejer.

Jag sa "om rakade män med skägg fyllde hela denna krog så skulle jag fan inte sitta som dig"

Nää men du är tjej, säger han

EH JA?!

Men jag har aldrig nånsin varit på krogen med nån kille som sitter sådär.

Han är 32 år och sitter och upprepar, oj, herregud.


Äh, han får göra som han vill, och det drabbar inte mig. Blir bara störd på att han ursäktar det som"äh såhär är killar".


Känner ni nån som sitter och kommenterar sådär?

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards