batmanbebis

Alla inlägg den 30 juli 2015

Av batmanbebis - 30 juli 2015 23:46

För exakt ett år sedan idag så var i princip alla fläktar slutsåda i Stockholm.

Köp och sälj sidorna fylldes med folk som sålde sina bordsfläktar för flera hundra kronor.

Det var rätt galet, det var rätt varmt.


Nu sitter jag här med strumpor på och filt, fäkten har jag inte haft på på tre veckor.


Sommaren var verkligen kort.

Sista veckan jag jobade minns jag att vi planerade att gå till stranden med barnen , men vi gick inte för att vägen dit var ingen skugga...Och barnen gnällde på en kortare promenad vi gjorde dagen innan.


Nu känns det som att man snart kan säga att sommaren är slut, eller iallafall semestern.

Och det smärtar mig såklart lite att jag inte gjort, något.

Och har inte badat ute, alls!


Känns som att nästa år är en utlandsresa obligatoriskt.

Fatta, den 2a agusti förra året åkte vi till turkiet...när det var 35 grader i sverige.

Nu är det 17 och jag skulle gärna ha miljöombyte.

Av batmanbebis - 30 juli 2015 20:18

Här är låten som har gått på högvarv här hemma.

Herregud den är så jävla fantastisk.

Så jag hoppas den finns på karaoken i helgen för det vore underbart att få sjunga denna inför publik:)


Ego · Tips
Av batmanbebis - 30 juli 2015 20:05

Tänker på E.

Tänker på förr när han ibland inte svarade när man ringde.

Sånt måste ju få ske, man kan inte alltid svara.

Men ofta fick jag panik.

Idag svarar han i princip alltid, jag tror att det är för att han förstod hur viktigt det var för mig.

Jag tänker på hur bra han är egentligen.

Jag tänker på att jag är nog lite i det där............"är gräset grönare på andra sidan"?

Jag är hysterisk när jag ringer till E.

Men jag måste ju påminna mig själv.........JAG bad honom att flytta.


E försöker lugna mig, säger att han älskar mig och saknar mig.

Jag säger att han ljuger.

Jävligt barnsligt av mig, men vi har också en sån jargong..."jag älskar dig":..näähä!


Jag skulle ju ha träffat Henne idag, hon ställde in igen.

Jag tänker på att E försöker verkligen ge mig allt...

Hon är inte skyldig att ge mig något egentligen, jag är inte hennes flickvän.

Men jag är ingen leksak.

Som man plockar upp och leker lite med när man har tråkigt.

Och det är ju så hon gör.

Hon har lite tråkigt och skriver till mig på chatten, oftast på dagtid.

Hon menar säkert inget illa, hon älskar uppenbarligen inte sin flickvän helt och fullt eftersom hon tänker på mig, gör saker med mig.
Men jag kan ju inte bestämma hur hon ska göra, hur deras relation ska se ut


Jag kan ju bara bestämma hur jag ska bli behandlad.

Och blir jag inte behandlad som jag vill så måste jag ju sätta stopp?


Jag kan inte förändra henne, att hon velar, att hon lever i en relation där dom tar av sig ringarna titt som rätt.


Idag har vi knappt pratat.

Hon frågade bara om jag är sur....men det spelar ju ingen roll om jag är sur...för om jag är sur så nedvärderar hon bara sig själv...Och det är rätt tröttsamt.


Är det så jävla synd om dig?


Jag har idag lämnat tillbaka böckerna på biblioteket.

Jag skulle ju börja läsa...well det blev inte så....Finner fan ingen ro, försöker läsa och min hjärna sjunger eller planerar något


Drog hem och stekte kebab och kokade bulgur, smaskens!


Och nu färgar jag håret..bleker...oh my!

haha



Ego

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards