batmanbebis

Direktlänk till inlägg 29 juli 2015

Out.

Av batmanbebis - 29 juli 2015 23:48

Jag drar ut

Jag drar ut och sätter mig på en gräsplätt och andas frisk luft.

Nej.

För vi lever i ett jävla sktsamhälle där en tjej inte kan gå ut vid den här tiden.

Skulle vara så härligt att ligga på gräset med hörlurar och lyssna på Sia.

Men nej, då hör man ju inte mördaren.


Fyfan

Fattar ni män inte vad ni har gjort?
Ni män som ser på oss kvinnor som nå jävla köttstycke

Tror att det är KUL när ni busvisslar på oss när vi går omkring och skriker sexistiska kommentarer


Tror att vi hemskt gärna vill småprata med er främmande män medan vi väntar på bussen.

Läste en så jävla bra grej idag.

"Det är ju konstigt att lesbiska kan umgås med kvinnor med kort kjol utan att förgripa sig på dem, tafsa eller bete sig som en idiot...så jag tror inte att det är den korta kjolen som är problemet".


Samhället gör mig så jävla ledsen.

Och vet ni
Jag har fan också varit en idiot.

Jag har sagt till Kajsa när hon är ledsen på Kalle att "ja men han nyper dig för han gillar nog dig"

Fattar ni hur galet det är?

Ska Kajsa acceptera och bli nypt för att Kalle inte kan uttrycka sin känslor?

SKA VI LÄRA VÅRA DÖTTRAR OCH TA "LITE SKIT", FÖR ATT "KILLAR ÄR JU SÅ".


Helvete heller!

Kalle ska ge fan i Kajsa.

Ingen får ta på Kajsa på ett sätt som hon inte vill, Kajsas kropp är HENNES. Och Kalles också för den delen.


Så tänk om jag kunde gå ut nu, och se den där mannen gå bakom mig men inte bry mig.

För att sen komma till en gräsmatta och lägga mig.

Blunda.

Och lyssna på musik...

Kanske ligga där en timme eller två, utan att vara rädd eller se mig om.



Tänk.

Nej ja stannar hemma.

 
 
Isabelle och Lucas

Isabelle och Lucas

1 augusti 2015 08:20


Tjenis penis Batman ???...

Inte lätt att vara människa inte !!!!!! :-) ... :-(

Vad ska du göra åt saken då ???? :-) hihihi

// Med vänlig hälsning Isabelle //

http://www.---0o0---llsabellell---0o0---.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards