batmanbebis

Direktlänk till inlägg 28 juli 2015

Godnatt

Av batmanbebis - 28 juli 2015 00:32

Ringde E då det plötsligt kom över mig en massa ångest och saknad

Men det hjälper inte med ett jävla samtal.

Han försöker, absolut, han försöker få mig o skratta, han säger att vi snart ses, att det ska bli bra, vi måste bara ge det tid,

NEJ JAG ORKAR INTE


Lägger på och känner mig som ett stort hål.

Hur i helvete ska detta gå sen i vinter, när kvällarna är mörka och kalla och deppen smyger sig på?

Ja juste, jag skulle ju leva mer i nuet

MEN VAFAN


Känner också att sommaren går åt helvete.

Och jag blir så arg på mig själv att jag är ett offer, som bara gnäller och tror typ att ett nytt liv ska ramla ner i mitt huvud.


Det är som en minifestival där E bor just nu.

WOW tänkte jag, då kan ja hälsa på.Minisemester


Men juste

Hans mamma är ett känslovrak och det skulle nog inte ens vara trevligt eller välkomnande att sova där...

Lyan där E bor visade sig att killen han bor med röker inne.

Hur fan kan folk 2015 röka INNE? Trodde det var något man gjorde på 80talet.

Så det går ju FET bort.


Så jaha, så var det med det?
Två nätter på vandrarhem skulle kosta mig 1700.

Sen ser jag att det är fullbokat.


Det var ju inte såhär det skulle vara, jag skulle ju kunna hälsa på där.


Det är inte hans fel att hans familj är så jävla komplicerade.

Och det var jag som bad honom flytta för det gick bara inte längre...mest pga att jag orkade inte längre bara vara den som har ekonomi.


Och mitt i allt så blir jag förälskad? i en tjej, ja det var ju jävliigt passande.

Jag vet att hon är min snuttefilt, men när även Hon avvisar mig så blir det bara för mycket.


Jag vill bara ha en kram , en lång.

Censur · Ego
 
 
idun

idun

28 juli 2015 21:12

Fin blogg, kolla gärna in min :)
Kram

http://majblomma.bloggplatsen.se

batmanbebis

29 juli 2015 01:30

Tack, kram!

 
Ingen bild

Mi

29 juli 2015 01:58

Jag tycker du är stencool. Här får du en kram från mig.

batmanbebis

29 juli 2015 23:07

tack, kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards