batmanbebis

Alla inlägg den 28 juli 2015

Av batmanbebis - 28 juli 2015 00:32

Ringde E då det plötsligt kom över mig en massa ångest och saknad

Men det hjälper inte med ett jävla samtal.

Han försöker, absolut, han försöker få mig o skratta, han säger att vi snart ses, att det ska bli bra, vi måste bara ge det tid,

NEJ JAG ORKAR INTE


Lägger på och känner mig som ett stort hål.

Hur i helvete ska detta gå sen i vinter, när kvällarna är mörka och kalla och deppen smyger sig på?

Ja juste, jag skulle ju leva mer i nuet

MEN VAFAN


Känner också att sommaren går åt helvete.

Och jag blir så arg på mig själv att jag är ett offer, som bara gnäller och tror typ att ett nytt liv ska ramla ner i mitt huvud.


Det är som en minifestival där E bor just nu.

WOW tänkte jag, då kan ja hälsa på.Minisemester


Men juste

Hans mamma är ett känslovrak och det skulle nog inte ens vara trevligt eller välkomnande att sova där...

Lyan där E bor visade sig att killen han bor med röker inne.

Hur fan kan folk 2015 röka INNE? Trodde det var något man gjorde på 80talet.

Så det går ju FET bort.


Så jaha, så var det med det?
Två nätter på vandrarhem skulle kosta mig 1700.

Sen ser jag att det är fullbokat.


Det var ju inte såhär det skulle vara, jag skulle ju kunna hälsa på där.


Det är inte hans fel att hans familj är så jävla komplicerade.

Och det var jag som bad honom flytta för det gick bara inte längre...mest pga att jag orkade inte längre bara vara den som har ekonomi.


Och mitt i allt så blir jag förälskad? i en tjej, ja det var ju jävliigt passande.

Jag vet att hon är min snuttefilt, men när även Hon avvisar mig så blir det bara för mycket.


Jag vill bara ha en kram , en lång.

Censur · Ego
Av batmanbebis - 28 juli 2015 00:16

Gick och la mig igår relativt tidigt.

Men det gick fan inte att sova.

Jag har aldrig problem med att sova!


Låg och vred mig och började tänka på mitt liv helt plötsligt.

Gick upp kl sju för läkarbesök och var fan as trött.

Hittade en gammal klasskompis idag på facebook, han hade skägg som var svart med grått...grått..är vi så gamla?!

Jag får sån jävla ångest över att jag är 30.

Vad har jag gjort med mitt liv?
Varför blir jag inte mamma?
Vad kan jag vara stolt över?


Det enda jag är, är väl att vara en överlevare.

Det är väl inte så bara såklart, men skulle inte bara vilja vara ett jävla maskrosbarn


Varför kan jag inte göra något med mitt liv?!
Vad gör folk med sina liv som får dom att känna sig meningsfulla???


Jag är 31 år snart.

Bor i en hemsk lägenhet som fan konstant är stökig

Har en pojkvän som jag inte kan bo med.

Har ett jobb, vilket man iof idag ska vara tacksam för.


Men ingen kan ju förändra mitt liv förutom mig själv.

Men varför kvävs jag av tanken på förändring?
Och av tanken på att mitt liv alltid ska vara såhär?


Hur blir man lycklig?

Hur vet man?
Ska man kanske ibland bara leva i nuet? Jag e nog rätt dålig på det




Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards