batmanbebis

Alla inlägg den 27 juli 2015

Av batmanbebis - 27 juli 2015 10:30

Vad håller jag på med?

Nu igen?...really.


Hon kom ju in i mitt liv igen.

Och jag vet varför jag blir så betuttad.........jag har vetat det hela tiden.

Eftersom jag ofta analyserar sönder saker, så vet jag oftast varför jag gör som jag gör.

Men jag kan inte alltid sluta, och välja att göra annorlunda.

Hade min pojkvän bott här.

Hade han kunnat ge mig en kram när jag behöver en.

Hade han väntat på mig när jag kom hem från krogen.

Hade han haft sex med mig.

Så hade nog...kanske..förmodligen inte detta hänt.


Ni förstår....

Jag vetinte hur det är i era relationer...Men jag älskar min pojkvän.

På det sättet som jag kan och som jag känner till.

Älskar hans kramar och älskar att ha sex med honom..


Att man inte har det där pirret längre, på samma sätt efter tre år är såklart helt normalt..jag vet!
Men det betyder inte att man inte saknar pirret.


När Hon tar i mig så pirrar det till i hela min kropp, det är spännande och nytt!

Det är häftigt och ballt att få känna det där pirret.


Jag antar också att det är häftigt att känna sig speciell.

Att få höra hur fin man är, från nån annan än sin partner.


Men hela den här jävla grejen är ju så jävla jävla destruktiv.

För Hon har blivit som en liten drog för mig, som jag längtar efter, och ibland känns det som abstinens.


Men Hon lekte med mig, såklart.

Jag tror inte Hon gjorde det med flit, men det blev så.

Hon har en relation som nu igen ställde ett krav..Du måste välja!

Det är bara det att Hon valde ju...sist vi var inne i den här svängen.

Hon valde sin trygghet, sin partner.

Sen gick Hon och jag och våra vänner ut på krogen och vi hånglade.

Slutade med sex.


Förra gången var det bara sms och samtal, som vi avslutade för att Hon valde sin flickvän.

Jag vetinte vad jag ska göra?
Sluta träffa Henne?

Well..det finns i princip en krog här, och Hon och jag har massor av gemensamma vänner.

Hon vill både ha kakan och äta den, sa vår gemensamma kompis igår när vi snackade.

Absolut
Men hur ska detta få ett slut?


Hon skulle ringa mig igår..kväll..jag hatar mig själv att jag satt och väntade...behövde sova men väntade...

La mig förbannad.

Får sms.."vi hörs imorgon"

Fast Hon sa att Hon skulle ringa.


Men jag antar att det inte är så jävla lätt att ringa mig när man bor med sin flickvän.


Jag ska iallafall posta en länk till BR leksaker på Hennes facebook och uppmana till att kika efter en ny leksak.


För hur många gånger Hon än säger emot mig.

"neeej jag leker inte med dig"


Så är det ju precis...exakt det Hon gör.

Hon har en flickkvän som hon bor med, och ska gifta sig med..Men leker med mig och skickar sms och inviter och gud vet allt.


Jag vet att det är svårt

Hon måste välja...någon som Hon varit kär i under flera år, som hon åtrår och vill vara med.

Eller någon som Har en destruktiv relation med som tar slut titt som tätt, men ändå kan erbjuda Henne nån form av trygghet.


Jag behöver inte välja

Om det är något så behöver jag välja om jag ska vara Hennes leksak

Och det vill jag ju såklart inte.




Censur · Ego

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards