batmanbebis

Alla inlägg den 26 juli 2015

Av batmanbebis - 26 juli 2015 16:30

Vädret igår var ju bedrövligt, måste ju ha varit nån form av rekord.

Regnet öste ner och det var mörkt och blåsigt, kändes verkligen som höst!

Jag väntade tills regnet skulle sluta och gick ut, till stammishaket med min bästis.

Hon var där med sin flickvän, jag visste om det innan och tvekade först om jag skulle dra dit.

Jag kände även att jag ville visa dom respekt så jag höll mig på kant och dansade och sjöng.

Men av nån anledning skulle Hon komma och ta kontakt med mig hela tiden, hämta mig och be mig koma och sitta med dom.

Plötsligt blev Hennes flickvän typ upprörd och sa att hon skulle dra.

Och Hon väljer att stanna kvar?!


Där kan jag ju känna att Hon leker lite med elden.

Klart Hon ska följa med sin flickvän om hon var upprörd...Men det var Hennes val. Hon ville stanna, med mig.


Hennes flickvän drog och skulle tydligen inte ens sova hemma

Jag vetinte vad Hon säger till sin flickvän, om oss..Men dom verkar ha en jävligt speciell relation.

Well.

Hon och jag hade sex.

Och ja..

Jag vetinte vad jag ska säga om den här soppan..Som jag sa förut, vad gör jag?


Hon låg i min säng och jag tror Hon fick ångest..Hon upprepade att Hon måste hem.

Men ändå drog Hon tag i mig och kysste mig.

Så höll Hon på sådär...Som att Hon inte kunde slita sig?


Ja som allt annat så får man väl se hur allt detta slutar.

Jag skrev förut att det var nog bäst att Hon och jag inte gjorde nåt, men vi dras ju till varandra...Det går inte!!


Pratad med E idag och berättade och jag vet ju sen tidigare att han är lugn med att jag är med tjejer.

Jag frågade väl mest om han vill veta om jag gör något, eller om jag ska vara tyst.

Jag sa också att läget handlar om en tjej nu, det är inte som att jag drar ut och raggar tjejer.


I fredags var allt grymt.

På lördagen så vaknade och kände mig som en leksak.

Sen sågs Hon och jag på lördagskväll, känslan kom tillbaka och man glömde tveksamheten

Och nu är vi där igen.

Hur tänker hon?

Och framförallt...

Hennes flickvän drog från krogen, har dom bråkat idag? Pratat ut?
Har Hon berättat allt vi gjort?


Ahh, drama

Av batmanbebis - 26 juli 2015 04:44

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards