batmanbebis

Direktlänk till inlägg 25 juli 2015

Slå mig hårt i ansiktet

Av batmanbebis - 25 juli 2015 16:15

Igår tog jag fram en rosa klänning som jag köpte för längesen men har inte kännt att den passar mig.

Men igår satt den plötsligt perfekt, och jag kände mig så fin!

Hoppade i skorna och packade vinet.

Kliver av tåget och promenerar till kompisen, ser en tant som går med sin rullator framför mig.

Ibland slår tanken mig hur jävla rädd jag är för att bli gammal..

Plötsligt vänder sig tanten om, halv reser sig upp och säger.

Nejmen oj, va du var väldans vacker!

TACK!


Spelar absolut ingen roll att det var en tant, wow va glad jag blev. Är inte bortskämd med komplimanger från främlingar.


Kom hem till kompisen, Hon var där..Jag visste ju om det och känner ingen ilska längre så det var okej.

Vi lyssnade på musik pratade och drack vin.

Vidare till vårat nya  favvohak för att sjunga lite.

Kände hur jag plötsligt ville vara nära Henne, helatiden.

Kände hur det blev jobbigt, jag vet ju att Hon är upptagen..och ja..

Kvällen fortsatte, satte sig några gubbar vid vårat bord, brukar typ aldrig göra det då folk jämt tror att vi är lesbiska..haha

Stämningen var great och det var en kväll som man bara inte ville skulle ta slut.

Min ena  kompis gick hem, hon sa något om att hon inte ville vara bakis imorgon...typ

Kvar blev jag Hon och T.

Vi gick till toaletten, stod i kö ensamma.

Jag vet inte vad som hände men jag drog in Henne på toaletten.

Släckte lampan och kysste henne.

Kände ett rus igenom hela kroppen.

Jag ville tänka, vad i helvete, men jag tänkte WOW


Tiden försvann och en kille dunkade på dörren, jag ropade att pappret var slut då lugnade han sig(av nån anledning) och sa att han hade hämtat lite papper åt mig(haha).

Kvällen fortsatte.

Vi höll handen under bordet.

Gubbarna som satte sig vid vårat bord pratade om att ta taxi till stan.

Vi övertalade dom om att åka till vårat stamishak.

Vi tryckte in fem personer i en taxi för fyra.

Jag satt i Hennes knä, höll om Henne, kysstes, klappade.

Stammishaket var fullt med folk, stämningen på topp och många kramade och hälsade.

Var en heldel nya ansikten där.

Där fick vi hålla en låg profil, många känner Henne...oss.

Plötsligt kysser hon mig mitt på dansgolvet.

Vi går ut.

Kysser varandra mera, mer intensivt..jag blir varm i hela kroppen.

Klockan sprang iväg.

T blev jätte full och gubbarna var väldigt konstiga.

Sista låten.

Jag gick upp och sjöng, med all min kraft och styrka.

Folket jublade, dansade och sjöng med.

Lämnade micken och skulle gå, då kramar en tjej om mig, hon halvgråter och pratar engelska och säger att jag är fantastisk.

En man kommer och säger detsamma.

Fan, det betyder så otroligt mycket att få feedback när man sjunger.

Jag kramade om dom hårt och blev verkligen rörd.


Jag och Hon lämnde krogen.

Vi stannade längst vägen och höll om varandra...

Klockan två stängde krogen.

Jag kom hem 05.15


Vi tog bussen ihop...Jag skulle setta Henne på sin buss men Hon ville inte kliva på.

Vi pratade

Hånglade

Skrattade

Kramades

Var tysta


Hon beställde tillslut en taxi.

Ville att Hon skulle komma upp, men i ärlighetens namn så var enda skälet till att Hon inte gjorde det var för att jag har det stökigt.


Kom upp och ringde E, berättade att jag var hemma och att allt var okej.

Vi sa godnatt.


Vilken kväll.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards