batmanbebis

Direktlänk till inlägg 18 juli 2015

Kärlek i kaoset.

Av batmanbebis - 18 juli 2015 11:10

När vi lämnade lägenheten igår för att handla så var det som att 100 kg togs bort från mina axlar.

Trycket i mitt huvud försvann.

Är min lägenhet full med onda andar eller nåt?


Vi gick till willys och handlade.

Skojade, småkramades och planerade vad vi ville äta.

Fredag innebär ju karaoke, jag frågade om E ville följa med.

Absolut, vill du ha med mig?
Ja jo absolut, men jag vill ju inte att du dricker.

Okej, då är jag nykter.


åh


Vi poppade musik och jag drack vin.

Åkte till en kompis först, som aldrig träffat E.

Dom pratade massor och jag kände mig stolt över honom, jag älskar hans sociala sida!

På krogen verkade han avslappnad, vilket gjorde mig avslappnad.

Är ju inte så himla kul att vara bland fulla sjungande människor.

Flera vänner kom dit och jag var verkligen glad att E var med mig en kväll som denna, ville aldrig att det skulle ta slut.

Jag höll hans hand under bordet, klappade honom på kinden och ville mentalt säga, "vi klarar det här".

Jag råkade kanske dricka lite för mycket, haha, men struntsamma det kan fan hända EN gång.


Jag tänker såklart på hur ont det kommer göra nu när han ska åka igen.

Nu är osäkerheten större, när ses vi igen?
Hur blir det sen?
Hur länge ska vi ha det såhär?


Vi tog oss hem och han lagade nattmat vilket var sjukt gott.

Sen tror jag att jag somnade pladask.

Vaknade imorse av att jag insåg att jag hade klockan på mig, har fan aldrig somnat med den..haha

Men hade iaf borstat tänderna och tagit bort sminket:)


Idag känner jag mig smått bakfull faktiskt, känner mig matt i kroppen, dricker en resorb.

Sen är ju vädret hemskt så man blir inte direkt pigg av det heller:/


Igår blev jag nöjd över en liknelse jag gjorde.

Vi pratade om ändrade planer.

Jag har ju jätte svårt för att man ändrar planer.

E vet om det, och han brukar försöka men han säger också ibland"men nu blev det ändrat det blir bra sen"

Jag är såklart medveten om  att saker o ting ändras ibland, sånt är livet!
Men det jag beskrev igår var att, vissa förändringar för mig gör att jag mår fysisk illa.

Det är som att jag har ätit ett dåligt ägg.

Tyckte det var en bra liknelse, att det inte handlar om "en grej" utan när jag mister kontrollen så mår jag illa.


Tjejen som jag skrev om tidigare som jag hade nån form av romans med, hon och jag har börjat småprata igen.

Inget sånt, men jag är inte sur längre.

Hon har flickvän, och igår bråkade dom tydligen enligt facebook.

Det som gjorde mig lite småsur, o fövirrad? Var att min kompis igår på krogen ba"åh vi hade hoppats lite på att det skulle bli du och hon.,,att ni skulle bli ett par"


Där sitter min pojkvän bredvid, han hör ju inget men jag fattar inte varför hon sa så liksom?
Förra helgen när vi pratade om detta så sa hon att det var bra att det inte blev vi, för hon skulle inte vara bra för mig med alla hennes problem...Så...


vad är skillnaden nu?

Konstigt.


Nej ska väl packa lite för trippen till syster

Ego
 
 
Ingen bild

anna

18 juli 2015 11:54

Jag och min pojkvän dricker inte alkohol. Ingen av oss har problem med alkohol men vi har valt att leva ett liv utan. När vi var yngre festade vi men aldrig nu. Det är fantastiskt skönt!

batmanbebis

22 juli 2015 11:14

Skönt med ett gemensamt beslut:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards