batmanbebis

Alla inlägg den 14 juli 2015

Av batmanbebis - 14 juli 2015 17:28

Jag har en extrem jävla mensvärk som kommer och går.

Och med det, och andra saker, så bokar vi in så att E kommer imorgon istället.

Gick och handlade och hämtade ut paket.


Denna kom:


 


Eftersom jag har mens och ONT så kan jag inte testa dessa nu.

Och jag måste köpa andra batterier till den rosa.


Sen köpte jag en kokosolja. Jag har bloggat om den förr men vill slå ett slag till för hur många bra saker kokosolja är bra för..så köp köp köp!


Sen...


 


Köpte jag en kokosolja smaksatt med chili. Eftersom jag älskar starkt så fick jag en känsla av hur grymt gott detta är att ha på grönsaker i stekpannan eller grilla kött i.

(här ser ni också lite av mina nyfixade naglar).


Så nu har jag haft ont sen klockan tolv och nu är jag inne på min andra alvedon och hoppas det slutar.

En bekant från karaokestället jag brukar vara på ska fira sin födelsedag i stan, frågade vilka som skulle me..jag bara..OK.

Hoppas på att få med mig nån av mina vänner, känns så weird att hänga på hennes...vi får se!




Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards