batmanbebis

Direktlänk till inlägg 13 juli 2015

Tack för en rofylld måndag

Av batmanbebis - 13 juli 2015 19:27

Vaknade utvilad och kände mig glad, har en del saker att göra idag, och sånt är ju kul.

Blev sittandes på sängkanten ett tag haha, för mycket saker...vart skulle jag börja.

Jag började med att dammsuga hallen, naken.

Ställde iordning skorna och tog bort tre par vinterskor som stått i hallen(tog bort som i att tog åt sidan, haha)

Dammsög vardagsrummet och plockade lite tidningar från toaletten och vardagsrumsbordet.

Skurade kylskåpet.

Vek kläder som hängde på sängen och la in i byrån.

Hahah, tänk om jag kunde vara såhär produktiv jämt?
Tänk om jag kunde få en rutin på detta så jag slapp ha det så stökigt, jämt!


Tog en promenad, vädret var faktiskt helt okej.

Gick in i en ny butik och såg en heldel fina killkläder, vilket är rätt ovanligt

Shoppade två tröjor till min pojkvän.


 

Tyckte dom verkligen var skitballa!
Jag och min pojkvän har många gånger lika smak, men jag är aldrig riktigt säker(jag vill exempelvis fortfarande att han ska ha rutig skjorta...men han vägrar).


Sen fixade jag mina naglar, blev helt sjukt dyrt...Skulle såklart göra en massa saker med dom så det var väl det som kostade..borde egentligen ha frågat om priset innan.


Jag gick in på COOP.

Har tänkt laga något smaskigt tills E kommer, vi har ju inte setts på över tre veckor, jisses!


Så jag tänkte mig:

Nudlar som jag kokar.

Sen köpte jag skalade räkor som jag tänkte fräsa i vitt vin tillsammans med bambuskott.

Ja, alltså jag köpte vitt matlagningsvin, har aldrig köpt det så detta är ju en vild gissning.

Köpte jordnötsås.

Och sötsur sås.

Alltså fick jag beslutsångest, men kanske kan man toppa med båda:P


Tänkte iallafall att räkorna har man iallafall i på slutet, det har jag lärt mig annars blir dom sega.

Men vitt vin är jag väldigt osäker på, tar sånt över smaken eller...hmm får testa


Sen kom jag hem och dammsög soffan.

Gjorde iordning en omelett till mig och åt en knäckemacka till.

Och nu tvättar jag:)


En helt vanlig dag, många av er gör säkert detta flera gånger i veckan, men för mig är det stort att jag har detta driv


Nu börjar jag smått tänka på vad jag ska ha på mig imorgon när han kommer.

Ska jag möta honom? ja det är mysigare att mötas.

Och jag blöder.....YEY


haha

Bild · Ego
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av batmanbebis - 17 oktober 2018 22:21

Jag känner ofta en stark längtan efter att föreläsa. Men om vad?haha alltså jag har ju varit med om en heldel men man kan ju inte föreläsa om ett helt liv. Sen är allt väldigt personligt så genom att föreläsa skulle jag kanske såra många människo...

Av batmanbebis - 11 oktober 2018 21:49

Hej Jag har börjat plugga. Det är annorlunda som fan. Jag har läst kanske 3 böcker i mitt liv. Plötsligt har jag studielitteratur...på engelska. Plötsligt ska jag läsa massor, skriva massor och förstå helt nya saker. Men det är rätt häftigt...

Av batmanbebis - 22 juni 2018 21:13

Idag är det midsommar. Såklart dåligt väder. Kom iväg på lite firande och ätit god mat..och dotterns favorit just nu..jordgubbar. Men sen är det alltid extra jobbigt när man kommer hem..hon sover. Ensamheten smyger sig på. Jag tror att ensamheten...

Av batmanbebis - 22 maj 2018 21:23

Minns inte ens vad jag berättat om i bloggen. Känns som mycket händer känslomässigt men annars inte mycket. Jag har extremt lite ork kvar på kvällarna, vilket är sjukt jobbigt. Vilket gör att mitt hem är kaos. F sover tidigt, somnar fort och ...

Av batmanbebis - 11 maj 2018 10:17

F är sjuk. Jag försöker hålla gråten inne så hon inte ska se.. Fan ...

Presentation


batmanbebis

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards